Wat dat soort dingen betreft niet. Wel zei ik als kind zijnde dat mijn toekomstig kind nooit: -een muts op hoeft bij koud weer -regenpak idem -eigen kamer op hoeft te ruimen -licht aan op de fiets als het donker is (vond ik vreselijk) En mocht er zich een vreemde man melden die een Barbie aanbood, dan mocht mijn kind die rustig aannemen (ik mocht de langhaarbarbie niet van mijn ouders). Je snapt, ik denk er nu heel anders over. En ik begrijp mn ouders ook stukken beter mbt veiligheid en dat ze zich soms best zorgen maakten.
Ik zou echt nooit aan de billen van mijn kind ruiken of het gepoept had....dat vond ik zo goor. En inderdaag zou mijn tuin geen speelplaats worden. Nu staat er een trampoline, glijbaan, wipkip, zandtafel en op warme dag ook een badje....dus....
Ik had noooooiiit gedacht dat ik koekjes of snoepjes of ander eten wat in zijn mond heeft gezeten, in mijn mond kan verdwijnen Ik zag het mijn tante doen en ze zag mij vies kijken, toen zei ze wacht maar totdat je kinderen hebt... en idd!
Inderdaad iets wegpoetsen van z'n gezichtje met mijn eigen spuug, hihi. Gatver eigenlijk! Ik doe het zo min mogelijk, maar als we 's ochtends al op de fiets zitten op weg naar het kdv, ontkomen we er soms niet aan En ik zou noooooit over mezelf praten in de 3e persoon (Mama vindt jou lief! Zal mama dat even doen? Die koek is van mama) maar gewoon normaal: Ik vind jou lief, etc. Maar omdat m'n zoontje zelf veel zinnetjes en vragen met 'mama' begint, ben ik er toch ingestonken... Oh ja en we zouden écht minimaal 1x per week stofzuigen als we een kleintje kregen. Nou daar komen we bij lange na niet aan, hahaha.
Snot uit het neusje halen van mijn kind. Gruwelde er echt enorm van als ik het mijn schoonzussen zag doen en nu doe ik het zelf!
Ik heb 3 kinderen, maar echt niet dat ik iets wat in hun mond gezeten heeft mijn mond ingaat yak Ik weet dat veel ouders het doen, maar ik vind dat zooo vies, sorry
Ik dacht altijd dat ik nooit zo'n moeder zou worden die het liefst heel de dag over d'r kind praat... Enne ja, hoor, het liefst wel
Hahahah, jaa dat had ik ook! Leek me zo vies, zo iehwwwwl, kon al kokhalzen bij de gedachte.. Enne nu doe ik het met alle liefde
Leuk topic haha. Had al gereageerd. Maar idd zou nooit met mijn spuug wat weg poetsen zou nooit een ijsje aflikken en terug geven. Snot haal ik ook uit het neusje. Ruiken aan poepbroeken vinger in de luier steken of het idd zo is.?? Mijn eerste stukje leek net als of ik altijd boos ben schreeuw of wat haha ( niet gelukkig)maar soms ja heel soms. En dan denk ik aan mijn moeder. Die belde ik vandaag op en kreeg me toch een Kat van der. Zeg mam waarom?? Ik zeg het is al goed we zijn niet allemaal poes lief en aardig. Staat ze een uur later aan mijn deur. Met een plantje van sorry bedoelde het niet zo en dan denk ik van arme mama schat knuffelde haar van het was al goed hoor ik was niet boos en dan denk ik zo reageer ik ook naar mijn kinderen. Appel valt niet ver van de boom. Mijn gekke lieve moeder.
Ik zou noooooooit kinderen nemen... en nu flink aan het klussen voor nummer 2.. En ja, het meeste wat hierboven staat ook
Ahhh super lief van je moeder!! Ik vond je eerste stuk trouwens helemaal niet overkomen alsof je altijd boos bent. Iedereen heeft weleens een dag waarop je denkt : ik vind het niet erg als het straks bedtijd is
Hihi ik moet erg lachen om de reacties!! Erg herkenbaar Mijn man riep altijd het hardst wij gaan later nooit naar de camping dat vind ik zo burgerlijk. Tot ik hem een aantal weken geleden hoorde zeggen: schat we gaan volgend jaar lekker in een stacaravan aan het gardameer, want dat is wel zo leuk voor de kindjes
Oh ja, ik ging ook nooit kamperen en waar zit ik nu? In de caravan op een vaste plek notabene. Mijn peuter van drie stond vanmorgen te stuiteren dat we naar de caravan gingen en heeft heerlijk in de zandbak gespeeld En ach, eigenlijk is het best leuk ik heb alles bij de hand, want ik sleep steeds meer mee wat mag blijven
Dat ik nooit als antwoord op de (10e) "waarom moet ik .... mama?"- vraag zou antwoorden: "Daarom, omdat mama dat zegt!!! En nu snel!!!!" Ahum......
ik zou ook altijd geduldig blijven, mn huis zou dr altijd netjes uit zien evenals de kinderen.... jaja, zolang ik droom is dat zo
Ik heb altijd gezegd dat hij of zij nooit zoveel tv mag kijken.. Maar nu hebben we standaard 2 keer per dag een half uurtje voor de tv.. Ach, en dat vind ik nog niet eens zo erg, 1 zij is rustig, 2 het kan best haha.
Haha dat dacht ik ook.. en helaas hier ook.. Als ik met een vriendin praat die geen kinderen heeft, gaat het grotendeels over Emma.. en dan denk ik ineens: oh.. genoeg over Emma nu anders wordt ze gek denk ik haha.
Ik riep heel hard dat ik haar nooit met speen in bed zou laten slapen want dan kun je 10x per nacht eruit om die speen terug te stoppen en dat zou ook ECHT niet doen... inmiddels slaapt ze met speen en moet ik er soms een paar keer per nacht uit omdat mijn schatje weer ligt te kreunen naar de speen...... (Doe ik met alle liefde)
Ik zei altijd dat ik de TV niet zou inzetten om kinderen tevreden te houden. Totdat ik twee huilbaby's kreeg dus en het toch echt 'nood breekt wet' werd... Ik heb dus m'n grens bijgesteld: zolang de meiden ook nog goed kunnen spelen zonder TV, maakt het me niet meer uit hoeveel ze kijken, als dat me de dag doorhelpt op rampzalige dagen...