Dat ga ik nooit doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miracle of love, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Oooh, heerlijk!

Ik zou nooit naar mezelf verwijzen met 'mama'... Nou, ahum, ik doe nu bijna niet anders :D

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Check!

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hoef je geen sorry voor te schrijven hoor, ik had het van mijzelf ook niet verwacht maar ben dus totaal niet ''vies'' van mijn kind! Sterker nog, mijn ouders eten zelfs op wat hij uit zijn mond laat vallen/ glijden..

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Klinkt wel heel smerig, dat besef ik :)

5. miep84

miep84 Niet meer actief

Mijn kind zou geen fruit of groente uit potjes eten, gewoon zelf maken en meeeten met de pot!

Nu: fruit soms zelf maken, vaker n potje omdat hij dat vaak beter eet. Groenten vrijwel altijd uit potje omdat wij vaak OF te laat eten vanwege werk OF iets eten wat hij niet mag OF en pizza of iets anders "makkelijk" eten..

Toch al n paar keer voorgenomen om meer zelf te maken en dat ook echt te plannen, dat lukt dan n weekje en dan sluipen de potjes er toch weer in!

Achja, die potjes zijn volledig gekeurd en afgestemd op mn kindje dus slechter zal hij er niet vn worden denk ik dan maar...;)

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ehhhh jeetje waar te beginnen hahah,
    Ik dacht vroeger bij heel veel dingen nou echt niet dat ik dat doe hahah,
    Nu:

Als meneer wakker word ´s nachts en niet in zijn eigen bed wil liggen dan toch maar in ons bed.... dat zou ik nooit doen hmhmhmh
    Tv kijken echt niet..... hmmm echt wel als hij maar even afgeleid is hahah.
    ik zou nooit mee gaan in zijn eventuele driftbuien hahah, tuurlijk spreek ik hem toe maar ben ook als gauw dat ik hem kusjes geef hahahaha, De liefde voor je kind is het mooiste wat er bestaat.

7. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Wat ik altijd zei ik zal nooit me stem verheffen en ik merk nu met me oudste dat ik dat af en toe wel moet doen. Hij is nu wel steeds beter aan het luisteren. Ik zou ook nooit omkopen maar ik doe dat nu geregeld omdat we dan sneller zijn. Ik zou nooit vaker dan 1 keer per maand patatjes eten nu is dat standaard 1 keer in de week omdat meestal al me afspraken op 1 dag staan of ik ben te moe dus dan is dat gemakkelijk.
    Als je me vraagt wat ik zei wat ik wel zou doen wat nooit of bijna nooit kon dan krijg je een waslijst hihi

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    "Kom Beer, dan zet mama jou in de stoel."
    "Zal mama voor jou drinken pakken?"
    "Mama vindt jou lief!!"

Was echt een irritatiepuntje voordat ik kids had. :)
    Mens praat toch eens normaal, dacht ik wel eens bij mezelf.
    En nu ben ik zelf net zo erg.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik zou mijn kind de eerste jaren geen televisie laten kijken. Nu durf ik toe te geven dat 20 minuten teletubbies even kan voelen alsof je een week vakantie hebt! En dat elke dag om 10.00u....

10. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Meisjesachtige kleding voor de meisjes.
    Zonder make up naar buiten. Zeldzaam maar het gebeurt
    Idem met soms een joggingbroek dragen bij het naar schoolbrengen van de kleuter
    MegaMindy aanzetten op mijn computer

11. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Haha, heerlijk! Hoe je je vrije tijd waardeert als je kinderen hebt!

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Klinken als mijn moeder: dochterlief wil het kippengaas beetpakken op de kinderboerderij (aan de andere kant liepen kippen bijna even groot als zij) - kijken met je ogen lieverd, niet met je handen!

13. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad

Precies Dit ben ik ook geworden!!!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    fijne uitvinding he, die bewegende beelden op een scherm :D

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, ik hoor ook met regelmaat mijn ouders terug :D (ik heb alleen nooit gezegd dat ik dat niet zou gaan doen, dat scheelt :p)

Als ik iets aangeef en Sarah pakt het niet aan: "Sarah, ik ben geen uithangbord"

:D :)

Deel Deze Pagina