Soms zware ademhaling

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Polletjepiek, Feb 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi,
    Ons dochtertje ademt soms vrij zwaar. Dan lijkt het net of ze een zware roker is, beetje hijgerig.(ze komt nooit in rokerige ruimtes) Het is een tijdje over geweest maar nu sinds een dag of 2 ademt ze weer wat zwaar. Ze lijkt er verder geen last van te hebben.

Hebben jullie kindjes dit ook wel eens? En wat doe je dan?

2. Mijn dochtertje ademt heel vaak zwaar. Vooral met dit weer en haar verkoudheid:( De dokter heeft al meerdere keren naar haar longetjes geluisterd en die waren schoon. Dus ik maak me er (bij haar) geen zorgen om. Als je je ongerust maakt, kun je altijd de dokter even laten luisteren!

3. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    hier ook een zware roker :) ook ik ben meerdere malen naar de huisarts gegaan, als het piepen erger wordt dan moest ik terug komen of als hij met zn neusvleugels gaat sperren om te kunnen ademhalen. voor de rest waren zn longetjes schoon.

maar als je het niet vertrouwd gewoon naar de ha gaan

4. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ook finn heeft zo'n zware ademhaling, zijn al vanaf het begin vaak bij de huisarts geweest.
    Finn lijkt er inderdaad zelf ook geen last van te hebben en de longetjes zijn altijd schoon, en daarom heeft de huisarts geconstateerd dat Finn een happy weezer is. De naam zegt het al:)
    Zolang Finn zich niet ziek voelt of koorts heeft kan het geen kwaad...

5. Joely

Joely Lid

Apr 8, 2008
    80
    0
    0
    Hier ook eentje!
    Ook meerdere keren laten luisteren, maar ook hezelfde antwoord gekregen als jullie.
    Op het cb zei de arts, dat het vaak komt omdat de luchtpijp nog maar een heel dun buisje is, en dat een beetje slijm, daardoor al klinkt alof het heel veel slijm is.

Mijn dochter heeft trouwens wel 1x een astmatische aanval gehad, en is toen wel op de seh behandeld hiervoor.
    Dus het kan zijn dat ze misschien bronchitus heeft oid.

Share This Page