Dat gejengel als ik stilsta met de kinderwagen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dot, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariannemeisje

4 mrt 2009
    8
    0
    0
    Op youtube staan een heleboel filmpjes hoe je je draagdoek kan knopen. Met allemaal wazige afkortingen trouwens ;) Die ik altijd gebruik heeft geloof ik de FWCC

2. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hahaha ik sta ook regelmatig te rijden en te wiegen , ik ondekte eigenlijk dat mijn zoontje wilde zitten dus heb de kindewagen omgetoverd in een buggy en meneer kijkt zijn ogen uit en is heel tevreden nu gelukkig.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En ik maar denken dat ik de enige was! Mijn meisje krijst oorverdovend hard, slaapt niet in de wagen, wil niet in de draagdoek en hangt het liefst 24/7 op mijn schouder.
    Eindelijk het internetwinkelen ontdekt, maar ik was liever zelf de stad in gegaan.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

maar als ze het liefst op je schouder hangt.. dan is een buikdrager misschien best een optie

dat is toch anders dan een draagdoek omdat ze gewoon lekker tegen je buik/borst aan zit
    geruststellende hartslag dichtbij, ademhaling van mama dichtbij...

je zou het eens moeten uitproberen... (of 2e hands aanschaffen)
    want nieuw zijn ze nogal prijzig en het zou erg jammer zijn als ze dan alsnog de boel bij elkaar gilt en je er dus niets aan hebt.

maar klinkt toch als het proberen waard
    wij hebben voor 25e een baby bjorn (winkel 120e) gekocht

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Hier is het of slapen, of ze wil rondkijken. Ze zit nu net in de buggy, maar met die lekker voetenzak ziet ze nog niets :( . Vaak gaan we met z'n twee boodschappen doen, en dan vist de ander haar eruit en neemt haar op de arm.

Zo deden we het al vanaf dat ze een paar weken was. En dan zie je de mensen kijken: ocharm, zo'n klein kindje... Nee laten krijsen, daar wordt je blij van :evil:

6. Saskia78

ach andere mensen weten het toch altijd beter?
    lekker laten kijken :)

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Gelukkig is mijn dochtertje nu oud genoeg voor de echte wandelwagen. Ze begint ook echt te groot te worden voor de bak. Ik denk dat voor veel kindjes de gewone wandelwagen leuk is omdat ze lekker kunnen rondkijken. Als je kindje daar al oud genoeg voor is, zou ik het eens proberen. Met een beetje geluk vallen ze dan vanzelf in slaap van het om zich heen kijken.

Oh die youtubefilmpjes zijn echt aan mij besteed dan haha!

8. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Deden we ook. Nu kijken ze nog steeds omdat ze hele erge eczeem heeft. En daar krijg je dan de meest goed bedoelde adviezen over. De mooiste toen ze in het ziekenhuis lag hiervoor was de vrouw in het restaurant van het ziekenhuis: ik zou naar huis gaan, hier hebben ze er geen verstand van. Ik moest maar ezelinnenmelk gaan smeren.
    Maar das off-topic :(

9. Saskia78

10. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hier een lekkere dikkerd, ons zoontje.
    Als ik die 7 kilo een paar km draag ga ik helaas door mijn rug ;) :)

11. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    onze dochter is 16 maand en die heeft nog steeds hetzelfde probleem in de buggy. als we lopen, niets aan de hand, maar zodra we stil staan voor een schap ofzo schreeuwt ze de hele winkel bij elkaar. word er bloednerveus van

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason deed uit volle borst krijsen in de kinderwagenbak. Toen we hem in de maxicosi deden was het afgelopen en konden we normaal met hem wandelen. Hij had dus veel behoefte aan het knusse liggen. Het enige nadeel was dat ik niet zolang met hem op stap kon :)

13. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    poeh, hier ook last ervan.
    Sinds het moment (dat wij denken) dat ze redelijk goed alles kan zien is de kinderwagen niks meer!
    Huilen, huilen..Hebben een wagenspanner van tinylove gekocht zodat ze iets heeft om naar te kijken en dat helpt redelijk.
    Hetzelfde als ik haar vast heb, met haar hoofd over mijn schouder is niet meer goed genoeg.
    Moet nu haar zo vasthouden dat ze met haar rug tegen mijn buik aanligt zodat ze alles optimaal kan zien, nieuwsgierig aagje!Net zoals op de foto hier links

Deel Deze Pagina