tot welke leeftijd laten boeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    ik vroeg mij af tot welke leeftijd je baby's moet laten boeren.

ik geef soms water of sap maar laat haar dan nog steeds boeren is dat wel noodzakelijk

2. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Ik laat hem ook nog steeds boeren, maar ik merk wel dat wanneer hij in zijn eetstoel zit, hij makkelijk een boer laat (zonder dat ik er wat voor moet doen). Toen hij kleiner was moest ik weleens een poosje kloppen.
    Maar geen idee tot wanneer het 'moet'.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    bij mijn zoontje moet ik hem na elke voeding/drinken tegen me aanhouden met een grote doek eronder
    anders kan hij z'n boer niet kwijt
    waarom die doek eronder omdat ie met alles wat na geeft

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier laat ik Chris al een poosje niet meer boeren, behalve als hij na een voeding erg hard huilt, dan weet ik dat er een dwars zit...of dat hi jaan het poepen is...
    eigenlijk nu ik er bij na denk al een flink poosje, sinds hij een maand of 5 is of zo...

5. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Ben gestopt toen hij regelmatig hapjes begon te krijgen en niet alleen maar flesjes meer dronk. Dus sinds hij een maand of 6/7 is.

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Goeie vraag, zeg. Als ik er zo over na denk laat ik haar boeren als ze daarna gaat slapen. Als ze erna gaat spelen doe ik het niet, dan komt de lucht vanzelf wel naar boven omdat ze overeind is.

Deel Deze Pagina