Dat gekke lijf!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette02, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Sinds drie weken gestopt met de pil. Daarna bijna geen slijmverlies, maar na twee weken een heuse witte slijmprop met bruinverlies ertussen. Vorige week soms last van MS-krampjes. Gisteren bij een wc-bezoek een wel 10 cm lange sliert doorzichtig witverlies en sindsdien nog meer last van MS-krampen en superpijnlijke tepels. Ook vaak misselijk en duizelig. Is dit nu mijn eisprong of mijn innesteling?

2. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lastig te zeggen; als je al een tijd bent gestopt met anticonceptie zou ik zeggen dat het misschien een innesteling kan zijn. Maar als je nog niet zo lang bent gestopt kan het ook zo zijn dat je lichaam nog een beetje van slag is.. :(

Heb je enig idee hoe je cyclus is?

3. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh, ik zie nu je onderschrift; nog maar recent gestopt dus...
    Het dubbeltje kan beide kanten omvallen, succes!

4. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Heb wat rond gezocht op het internet en als ik de symptomen daar zie, lijkt het dat ik mijn eisprong heb gehad. Gisteren tijdens mijn eisprong niet geklust, maar de dagen voordien wel. Hopelijk was dat voldoende.

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik had ook vaak pijnlijke tepels tijdens mijn eisprong en misselijkheid ook, dus ik denk dat je, ook gezien je slijm, je ei hebt gehad! hoop dat ie raak geschoten heeft ;)

6. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Hoop ik ook, want ik hou dat wachten echt geen jaren vol:p

Deel Deze Pagina