dag 41 en negatief getest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sem frummel, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik wil gewoon ff me ei kwijt

zit inmiddels op dag 41 van me cyclus en voel nog helemaal niks
    moet alleen vaak plassen en wat gespannen borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden
    afgelopen week test gedaan deze was negatief
    ga morgen weer testje doen

zo ik ben t kwijt;)

2. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ik zie dat je implanon heb gehad, die heb ik ook gehad maar begon na 2 jaar best moeilijk te doen. ik werd ineens 3 weken lang achter elkaar ongesteld.

Wel spannend als je nu op 41 dagen zit al! Hopenlijk is het gewoon de hcg die nog niet hoog genoeg is en je morgen een positieve test in je handen heb.

Ik heb nog altijd negatieve testen, maar mijn officiele NOD is ook pas 4 nov. Dus we wachten af.. Ik heb wat zeurderig gevoel nu in mn onderbuik, misschien word ik wel gewoon ongesteld.. want echt kwaaltjes heb ik ook niet, alleen wat grotere boobies.

succes!!!

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    spannend.. ;) knap dat je zo weinig test.. neem ik me ook elke keer voor, mislukt steeds ;) wanneer was je laatste test?

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    heb vorige week zaterdag 1 e x getest toen was ik 4 dgn overtijd als ik me cyclus van 31 dgn aan hou en heb daarna niet weer getest ga morgen weer testje doen

5. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    anders laat je even bloed afnemen bij de HA, weet je het meteen

6. Daniyah

Daniyah Nieuw lid

30 okt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op dag 62..heb op dag 58 een test gedaan maar negatief..durf gewoon niet meer te testen eigenlijk. Mijn langste cyclus is 56 geweest vanaf januari..

7. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    #7 asa87, 2 nov 2012
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
    Dag dames...

Ik ben nieuw hier en ook ik zit vandaag op mijn 43e dag..bezig voor ons eerste kindje en onze eerste ronde.. wachtend op menstruatie of wellicht zwanger. Testen wijzen negatief uit.. 2 juli 2012 gestopt met de pil (febr-maart 2012 ook gestopt, april-2 juli weer begonnen vanwege bruiloft) ik vermoed dat ik mijn eisprong tussen 12-14 okt heb gehad.. ovulatietesten van sensitest gebruikt.. woensdag middag tot en met vrijdag ochtend ovulatietesten een duidelijke lichte streep maar niet zo donker als de teststreep..vrijdagmiddag negatieve ovulatietest. Vrijdag avond geinsemineerd en zondag dikke slijm (eenmalig, waarop ik vermoed dat ik die dag of dag ervoor mijn eisprong heb gehad).
    Een week na inseminatie veel symptomen gehad zoals..hoofdpijn,veel plassen, op momenten duizelig, puistjes, warm, druk gevoel boven mijn navel, druk gevoel bij schaamstreek (bandenpijn?), kribbig, vorige week bijna flauw gevallen. Deze week veel last van afscheiding (waterig-wit). Wellicht zit dit tussen mijn oren en maak ik mezelf gek. Uitgesloten is dat ik een blaasontsteking kon hebben. Wellicht is mijn cyclus in de war..afgelopen cyclus is 36 dagen geweest.wat denken jullie? Herkent iemand dit ?

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    kan ook van t ontpillen zijn

en niet om je te ontmoedigen maar staar je niet te blind om gelijk zwanger te zijn want dat valt t erg tegen en krijg t je t erg moeilijk
    ik had eerst ook gedacht om niet langer als 6 mnd bezig te zijn en inmiddels ben ik 14 maanden verder zonder resultaat

heel veel succes met zwanger worden en geniet ook gewoon van t samen zijn en van t klussen;)

9. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    zo'n idee had ik ook al.. ik wilde er al aan toevoegen dat het te mooi om waar te zijn zou zijn. Ik heb me na al die symptomen die nu weg zijn al ingesteld op een late cyclus.
    Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zjn en het gaat me al een stuk beter af nu die twee zenuwslopende weken na eisprong voorbij zijn, hoe gek dat ook klinkt. Je leeft zo naar die ene dag toe, nu is de tijd inmiddels met 5-6 dagen verstreken en heb je geen idee waar je aan toe bent..

Bedankt voor je reactie! jij ook hele veel succes met zwanger worden en zijn! Dat we beide maar snel een positieve test in handen mogen krijgen!

10. mandyaicha

6 aug 2012
    47
    0
    0
    Goedenavond dames,

Hier nog iemand zit inmiddels vandaag op dag 38 en geen menstruatie te bekennen. Mijn cyclus is 32 dagen, bij 2 dagen overtijd een test gedaan... negatief. Op 4 dagen overtijd een test gedaan...Negatief. Hele week ben ik thuis, omdat ik me echt niet lekker voel:
    -Duizeligheid
    -Gevoelige onderbuik (steken)
    -Onwijs moe
    -Bloedtesten bij de dokter qua ijzertekort was goed.
    -Soms veel afscheiding (voel het naar beneden gaan)

Zijn er dames die dit herkennen en ook zwanger waren?

11. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey,

Ik ben zelf recent pas gestopt met de pil en wacht op mijn eerste menstruatie. Ik en nu 33 dagen. Maar weet niet wat mijn normale cyclus nu is. Heb nog geen gevoel dat ik ongesteld ga worden en de symptomen die ik normaal heb voor het ongesteld worden (hoofdpijn en kramp) heb ik vorige week gehad zonder menstruatie. Nu alleen wat last van kriebel in mijn onderbuik, alsof ik verliefd ben ;). Maar ook geen idee wat dat betekent. Zal ik al gaan testen of vooral niet hopen?

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    goeiemorgen dames

net wederom negatief getest,we blijven afwachten;)

13. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    oh balen sem frummel... wanneer ga je weer testen?

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Balen! Al veranderingen?

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi dames

ik wacht komende dagen nog af en anders test ik woensdag weer en als weer negatief is bel ik de HA ff

16. ienepien

ienepien Lid

16 aug 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben in okt ook ronde 14 gehad, de afgelopen maanden varieerde mijn cyclus tussen de 30-37 dagen. Zit nu op dag 45 en 2 negatieve testen verder.
    Ga morgenochtend naar de HA om een bloedonderzoek aan te vragen. Wacht maar rustig af.
    Ik hoop dat je binnenkort een positieve test hebt.

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi dames

gisteravond opeens wat rood bloedverlies,tot nu toe niks meer dus ff spannend en afwachten

ienepien
    jij heel veel succes en hou me op de hoogte

18. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog steeds geen veranderingen... heb een nieuw onderwerp geopend en ben benieuwd naar de reacties van anderen.

Deel Deze Pagina