Pffffff ik wil je ff heel veel sterkte wensen.... Ik dacht dat ik het zwaar had..... Hopelijk gaat het snel beter
Gelukkig houden ze je goed in de gaten! En idd, ziekenhuisopname is niet grappig, maar een amfy die straks helemaal niet meer op dr benen kan staan is al helemaal niet grappig.
hier een berichtje van vriend amfy. monique moet sowieso 4 dagen blijven. ik hou jullie op de hoogte. ze ligt nu aan het infuus.
He meis, zag op je hyves al dat je inmiddels opgenomen bent! Een injectie met vitamine B schijnt enorm te kunnen helpen tegen die misselijkheid! Zit verder nog ff te peinzen, was bij Thirza ook heel erg misselijk, (gelukkig nooit uitgedroogd), wat ik toen verder altijd nog deed.... Als ik nog iets anders bedenk, laat ik het je weten!
hoi meiden ik ben weer thuis! gister mocht ik weer mee. wel word ik goed in de gaten gehouden. ik moet over een week naar de gynn is het dan weer niet goed mag ik weer blijven.
jeetje zeg,dat zwangere vrouwen zo erg last van zwangerschaps hormonen kunnen krijgen. dan mag ik me handjes knijpen dat ik alleen ontzettend moe was in de eerste 3 maand.
Fijn dat je weer naar huis mocht! Heb je een infuus gehad? Heb je nu ook andere medicijnen gekregen? Hoop dat het nu beter gaat!