Dat getrek aan me! Ik word er zo boos over.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nou meid, ga jij maar lekker je coconnetje maken ;)
    Laat ze even lekker het heen en weer krijgen... Mega hoog zwanger..En waar sta jij nu voor hun dan??
    Sorry hoor , maar mensen die zo'n bord voor hun hoofd hebben en je juist nu zo voor hun karretje willen spannen??

Nee, aan jezelf denken nu en NEE zeggen..

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

het is ook wel zo hoor ik heb het zelf in de hand gehad. als ik werd gebeld door mensen met de vraag of ik iets wilde doen deed ik het gelijk.
    ik ben ook wel een persoon die haarzelf wegcijferd voor iedereen.

maar sinds fynn is dat anders en dat is nu net wat mensen niet kunnen hebben.ik wil ook gewoon een weekend thuis zijn met mijn gezin en zo wel meer dingen. tja wij zijn eigenlijk altijd druk en hebben veel te doen.

sinds mijn vriend van rooster is veranderd en daardoor ook weekenden werkt is het nog veel erger geworden want nu hebben we weekenden die hij hele maal werkt. hij is dat wel 3 dagen doordeweeks vrij maarja dat is blijk baar ook niet goed.

tis echt een opeen stapeling van alles.

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Lekker laten lullen die mensen. makkelijker gezegd dan gedaan, maar jij moet nu aan JEZELF denken, en niet aan anderen!
    kom op hey, je bent echt hoogzwanger, je kan elk moment bevallen en dan nog even een kratje bier komen brengen???
    Lekker jezelf even afzonderen de komende dagen en genieten van de laatste zwangere dagen zonder gezeur aan je hoofd.
    Enne, laat ze ook allemaal gewoon op vakantie gaan, dan heb jij een rustige kraamweek, toch? ;)

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    jeetje meid, is niet niks zeg, hoe ze zich gedragen. Vind het echt vervelend voor je.
    En dat ze ook nog eens zo raar reageren met over op vakantie gaan enzo..heel vreemd en niet aardig!
    Ik kan helaas ook geen tips geven maar ik zou er niet teveel op in gaan, lekker laten gaan allemaal,en je op de aankomende bevalling concentreren, en je zoveel mogelijk rustig houden. Al kan ik me helemaal voorstellen hoe moeilik dat is.

sterkte in ieder geval

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik kan je alleen als tip geven: trek het je niet aan! makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het. maar als jij nee zegt dan zeg je nee, dan trek jij je grens nl. Hoogzwanger zijn is niet niks en ze kunnen niet van je verwachten dat je nu gaat schilderen e.d. en dat je schoonouders hun vakantie boeken terwijl jij bent uitgerekend deze periode... is hun probleem. ze weten dat de kleine elk moment kan komen nl.

Aan mij wordt op dit moment ook getrokken, alleen dan in de zin van dat mijn beste vriendin dik in de financiële problemen zit, door haar eigen schuld. Ik heb het even naast mij neer gelegd nu, ik kan het er ook niet bij hebben nl. Ook ik trek de grens hier, ze blijft me maar mailen, bellen en smsén maar ik negeer het nu even anders wordt het me teveel. klinkt heel hard maar ik zeg nee op dit moment... Ben herstellende van een schildklierprobleem nu en alleenstaande moeder dus heb even genoeg aan mijzelf nu.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kom nog even klagen sinds gister is de bom echt gebarsten! hister bij de gyn geweest en daar besloten dat we nog een week wachten omdat het beter is als ze zelf komt.

schoonloeder belde om te vragen wanneer we werden ingeleid dus vriend verteld dat we dat volgende week pas doen. ze is me kwaad geworden en eindigde met dat het mijn schuld was en dat citeer haar even "ik wacht niet op haar"daarna werd de telefoon erop gegooit.

oftewel ik ben dus nu de schuldigge omdat de gyn mij liever nog niet inleid en ik ben de rede dat ons meisje geen groei achterstand meer heeft (als ik daar toch de rede van ben ben ik er nog trots op ook!)

daarnaast ontneem ik haar haar kleinkinderen want ik kom niet naar hun toe. wel hebben we gelijk er over heen gegooid dat ze zelf ook hier heen kunnen komen en dat ze dat zelf ook niet doen.

zaterdag op zondagnacht vertrekken ze naar oostenrijk en hoewel ik het mezelf niet wil aandoen zolang nog te moeten lopen hoop ik stiekum dat ze blijft zitten tot zondag (slecht schoondochter ben ik eigenlijk)

zo wel weer even genoeg geklaagt ;)

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

ik lees dit echt vol verbazing!
    niet normaal toch!!!

meid probeer het te negeren....
    sterkte de komende dagen!
    en probeer je geestelijk en lichamelijk voor te bereiden op je bevalling!

veel succes tzt met je bevalling!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Amfy....haal heel diep adem.....steek een hele grote middelvinger op....nee, doe eigenlijk maar twee middelvingers en zeg heel hard: "krijgen jullie allemaal lekker de vinket*ring!!!". Neem daarna een lekkere reep chocola of iets anders waar je trek in hebt, kruip op de bank met een tijdschrift en gniffel in jezelf.

9. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Volgens mij is het enige dat je moet doen is grenzen aangeven en willen ze daar niet in meegaan so be it.. contact verbreken zou ik zeggen.

10. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

25 mei 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    De enige tip: Lekker egoisitisch zijn, want dat mag je nu. Je bent hoogzwanger en daar moet je van genieten. Samen met je vriend... Jullie krijgen er een kindje (bij) en daar draait jullie wereld nu even om. Wat de rest denkt??? Jammer, maar nu even niet jullie zaak. Jullie hebben een kindje te verwelkomen :) Je moet het toch saampjes doen uiteindelijk. Focus je op het belangrijkste nu... Je gezin!!!!

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nooooujaaaa!!

Alsof je je benen bij elkaar getaped hebt puur om hun te pesten!?!?!!

Wat een onzin zeg! jouw schuld.. mijn god, hebben die mensen wel door wat ze roepen!? :(

Ik zou dus ook zo zijn dat ik hoopte dat ze dan kwam als hun weg zijn, stik er dan maar in zeg maar! :p

Ik zou als ze deze week lekker vanzelf komt waar we op hopen gewoon zeggen dat je graag de eerste dagen met zn viertjes hebt. dan komen ze maar na de vakantie..

daaaahaaaag ;) (ik zou dus ook een slechte schoondochter zijn ;) )

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik had echt totaal los gegaan tegen m'n sm na die opmerking die je gister gehad hebt :$

Als jullie kindje eerder dan zondag geboren wordt, zou ik express je schoonouders niet bellen, of idd zoals iemand hierboven als zegt, lekker voor jullie 4tjes houden die eerste paar dagen ;)

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

als ze zondag geboren word zijn ze 2 weken weg ;)

maar inderdaad wij bellen pas een dag later dat ze geboren is de eerste dag willen we sowieso met zijn 4ren zijn.

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #54 Johannal, 10 aug 2011
    Laatst bewerkt: 10 aug 2011
    Niet teveel uitleg geven! dat gaat mijn mantra worden. Dat is precies wat ik verkeerd doe. Bij ons zijn het 'gelukkig':cool: alleen mijn eigen ouders maar het maakt het niet minder makkelijk. Zin belde toen ik 40wk zwanger was elke dag waar het bleef! Want 'die en die' waren allang bevallen, en zo lekker op tijd ook. En zij moesten maar wachten terwijl ze een vakantie hadden geboekt:$ (ze gaan maar een x of 6 per jaar op vakantie!) Achteraf hoorde ik dat de halve familie ze even flink de waarheid heeft gezegd en zijn ze dus gebleven tot na de geboorte.

Tja en kerst is hier ook net zo'n ding. Wij moeten echt wel thuis komen (net als op hun trouwdag, Moederdag, Vaderdag, verjaardag enz enz). Maar van mijn schoonouders hoeft het niet gelukkig want zij zijn ook nog gescheiden en anders zouden we echt drie dagen in de auto zitten. Maar dit jaar heeft mijn zus geregeld dat we kerst in onze stad vieren en moet de rest(oudste zus en mijn ouders) voor het eerst in 13 jaar eens gaan reizen :D

Maar het gaat niet over mij (toch? want ik kan hier de rest van de dag over typen...!)

Ik zou samen met je man heel duidelijk afspreken dat hij even communiceert met zijn familie en jij met de jouwe (en als je dat in dit geval niet meer trekt dan laat je hem beide even doen). Zo dat scheelt alvast de helft. Dan hoeft je dus niet te reageren op dat bizarre voorstel om een kratje bier langs te gaan brengen met je 8 dagen overtijd!

verder zijn er al veel veel wijze tips gegeven van oa Rozemarijke en wil ik je alleen maar heel veel sterkte wensen. Je komt hier altijd over als een wijze dame dus dit gaat je ook wel lukken hoor! Toi toi toi

Oh en wat heerlijk trouwens dat je kindje toch zo goed is gaan groeien en je niet hoeft te worden ingeleid! Wat een prachtig nieuws!

(oh nog even ter illustratie. Mijn moeder belt me nu dus net dat papa binnenkort wordt geopereerd en daarbij een paar dagen moet blijven. Ze hadden een datum gekregen in de eerste week van September maar toen hadden ze gezegd dat dat niet kon want dan waren ze een weekje fietsen in de Achterhoek. NEE MAMA DAN KAN JE NIET OMDAT JE DOCHTER (mijn zus) OP DE 10E IS UITGEREKEND!!! Fietsen??? tsssss niet opereren omdat je (op de bonnefooi) met de camper gaat fietsen. Maar wel gewoon opereren als je dat niet zou gaan doen terwijl je dochter 120 km verderop gaat bevallen!?!?)

15. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    jeetje ik ben in staat om haar zelf te bellen joh ik zit hier ook stoom te blazen haha.
    ik had haar ECHT gebeld na dat gesprek van gisteren ik had wel even met haar om de tafel willen zitten. Wat een idioot gedoe zeg wie denkt ze wel niet dat ze is. Maar probeer altijd respectvol te blijven, maar dus wel voor jezelf op te komen
    ik zou echt bellen als ik jou was, dan maar ruzie maar de onderste steen zou boven komen !

pff.. stoom stoom en het is niet eens mij familie:p kan me voorstellen dat jij hier mee zit meid
    sterkte!

16. Only me

Only me Niet meer actief

Laat ze toch lekker in hun eigen sop gaarkoken, als je zo met je kinderen of schoonkinderen om gaat ben je de informatie niet waard!!!!!

Jij hebt belangrijkere dingen aan je hoofd met je partner. Laat hen lekker op vakantie gaan, en laat hun na de vakantie maar contact opzoeken met jullie!!!!!
    Kan je gelijk ontdekken hoe belangrijk jullie gezinnetje voor hen is!

17. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Lieve Amfy wat heb jij toch een verschrikkelijke schoonfamilie. Ik lees dit topic echt met mijn onderkaak op mijn enkels! Ik hoop voor jou dat je afstand kan nemen van deze mensen want die sporen echt niet, dit kost jou alleen maar stress en energie. Hier kan je met je gezond verstand toch niet tegenop, die vrouw is wars van enige realiteitszin. Sterkte en ik wens je een hele goede (spoedige!) bevalling.

Liefs Michelle

18. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    het erge is dat zij het blijkbaar dus ECHT zo ziet
    zij vind echt dat het haar schuld is dat de baby er niet is!!
    dan spoor je toch niet

19. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
  20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    I secon that!!!

WAT EEN...ach laat ook maar dat is ze niet waard.
    Kan je dr telefoon nr niet online zetten kunnen wij (die dit topic lezen) even stoom afblazen in jou plats :D
    Echt hoe KOMT ze er op...wat voor kronkel zit daar in die grijze massa..

Maar ook niet netjes van je hoor om die gyn zo op te stoken dat hij je pas volgende week inleid ;)
    Ik kwam even kijken of je nu al bevallen was...maar 8 dagen overtijd dus. Zolang die kleine daar goed zit lekker laten zitten!
    En ergens hoop ik ook op zondag....jij verdient het niet om nog langer op je kleine wondertje te wachten maar die schoonloeder van je....pfff... :x

Deel Deze Pagina