Voor het eerst naar de gynacoloog

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by PJO1983, Oct 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PJO1983

PJO1983 Actief lid

Oct 27, 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hi Dames, ik ben nieuw hier op dit forum en ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Sinds juni 2010 ben ik gestopt met de pil en zijn we druk bezig geweest met klussen! Tot op heden nog geen resultaat.

Ik heb al wel een dochter van 6 met mijn exman, ik heb een nieuwe relatie en we willen graag kinderen. Mijn huidige vriend is verminderd vruchtbaar en heeft in een ver verleden een aantal IVF behandelingen gehad met zijn toenmalige partner, wat niet tot een zwangerschap heeft geleid. I

Omdat we helaas nog niet zwanger zijn geraakt, willen we verder laten onderzoeken en indien mogelijk een IUI behandeling starten.
    Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen maar weet alleen niet wanneer mijn eisprong is. De laatste half jaar niet echt bijgehouden en gewoon geprobeerd.
    Voor mij is dat allemaal nieuw en erg spannend, ik heb geen idee wat me te wachten staat en hoop daarom op dit forum ervaringen van anderen te lezen!

Hebben jullie een IUI behandeling gehad en hoe gaat verloopt het bij een gynacoloog, wat zijn jullie tips en ervaringen?
    Hoop vragen en een heel verhaald! Ik hoop dat iemand reageert!

Thanks een een fijne dag!

Share This Page