Fysiotherapeut vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjees, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Hoihoi,

Zoals jullie zien in mijn onderschrift ben ik nu 4 weken zwanger..
    Voor mijn rug ga ik wekelijks naar de fysio.. Ook morgen heb ik weer een afspraak staan. Nu is mijn vraag eigenlijk of het verstandig is om te vertellen dat ik zwanger ben.. Het is nog zo pril.. maar aan de andere kant denk ik dat het handig voor haar is om te weten..:)

Wat denken jullie?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik zou het zeker wel vertellen, want je kan vanaf nu ook meer rugklachten gaan krijgen en dan kan ze je misschien handige tips geven.
    Proficiat trouwens!!!

3. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Als eerst: gefeliciteerd!!!

Wat betreft de therapie: zo lang hij niet kraakt hoeft het niet persé nu al. Ik had manuele therapie voor rug en nek toen ik zwanger werd. Mijn therapeut heb ik het verteld rond 11 weken. Hij zei dat het niet zo erg was dat ik nog niet eerder gezegd had omdat hij niet kraakte bij mij.
    Ik heb er overigens veel profijt van gehad tijdens de zwangerschap! Heb op tijd geleerd pijnklachten op te vangen waardoor ik denk ik veel voorkomen heb.

4. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik twijfel enorm.. mijn vriend zegt dat ik het haar moet vertellen maar ik vind het nog zo vroeg... :)..

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zou het zeker vertellen!
    Het is natuurlijk geen osteopatie, maar ik weet daarvan dat bepaalde grepen zeker niet mogen tijdens een zwangerschap.

Als je nu heen ging voor je pols, maar rug is toch de regio waar ik het wel zou vertellen.

Enne, gefeliciteerd! ;)

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik zou het zeker vertellen. Mijn fysiotherapeute wist het eerder dan familie. . ivm massages enz. werd me ook gezegt dat als het zover was, Ik het echt aan moest geven

7. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Dank jullie wel!

Ik ga het toch maar vertellen dan :)

Zat trouwens te denken dat ik wel zal moeten.. Want ik moet altijd op mijn buik liggen daar en ivm gevoelige borsten gaat dat echt niet meer.. ;)

Deel Deze Pagina