Hoii vrouwtjes.. Gaan jullie er maar voor zitten neem iets te snacken en te drinken want ik ga klagen.. Ik heb sinds een tijdje echt geen zin meer in sex. en dan ook echt totaaaal geen zin erin. Maar dan heb ik zo een vriend rondlopen die er maar niet over kan ophouden! en ik heb em al zo vaaaak uitgelegd dat ik er geen zin in heb en dat elke keer hij erover begint te zeuren ik nog minder zin erin krijg en ik kan er ook nog eens boos over worden ook! en on top of that heeft ie ook nog eens van die idiote sexgrapjes ik word er echt niet goed van! wat moet ik hiermeeeeee
hmm..lekker gesnackt! heel vervelend lijkt me dat, misschien helpt het als je uitlegt dat het gewoon respectloos van hem overkomt? of als je vraagt of je dan maar soms tegen je zin in moet gaan sexen? misschien kun je een compromis vinden, wel handwerk bijvoorbeeld. het is natuurlijk wel zo dat vrouwen over het algemeen meer tijd nodig hebben om zin te krijgen, misschien kun je afspreken dat hij een keer mag proberen jou zin te laten krijgen (massages, voorspel etc) maar dat als het echt niet lukt dat je dan stopt, dan probeer je het in ieder geval wel, hoef je niet tegen je zin en als hij ziet dat je het probeert zal het gezeur misschien stoppen...
Ik moet zeggen dat ik ook vaak geen zin heb. En zelfs al ik wel zin heb dan wil ik niet denk dat dat ook een beetje met mijn zorgen om onze toekomstige dochter is. Ze is aan de kleine kant, heb weinig vruchtwater, compact buikje ik voel haar vaak een hele poos niet. Dan kan ik het gewoon niet opbrengen om seks te hebben.
heel vervelend lijkt me dat, misschien helpt het als je uitlegt dat het gewoon respectloos van hem overkomt? of als je vraagt of je dan maar soms tegen je zin in moet gaan sexen? Nee dan is ie weer zo ontzettend beledigd en op zn teentjes getrapt.. Maar niks helpt echt helemaal niks. ik zit niet lekker in mn vel alles zit even tegen na het werk ben ik moe, kom ik thuis is het een rotzooi en daar kan ik helmaal niet tegen! nee ik heb het nu allemaal echt even gehad echt alles! dat gezeik van hem dit kl*te huis mn werk mn collegas. zuchhtttttt
Oh meid ik heb het ook gehad hoor de eerste weken dan he. Mijn mannetje vind het ook niet leuk maar zal er nooit iets over zeggen gelukkig. Sterker nog hij wil wel maar durft dan ookw eer niet zeg maar. Gewoon zeggen wat je allemaal beu bent en dat hij eens op moet houden met zijn gezeur. Alles bij elkaar is dit nu even teveel en dan wil je al helemaal niet dat gepruts aan je lijf. Optie 2 na die heerlijke grapjes, gewoon zeggen dat zijn droogte nog heel lang gaat duren op deze manier.