Ik heb voor mijn zoontje van die teenslippers van Brasil gekocht. Nu klaagt hij erover en zegt hij dat het pijn doet waar de slipper tussen zijn tenen zit. Iemand hier tips voor?
Mja.. Wennen? En als je ze koopt even opletten of het niet te breed is tussen de teentjes. Hier het eerste jaar teenslippers wilde ze ze niet aan... Nu gaan ze het liefst heel de zomer niet meer uit
Ik zou sandalen kopen. Ik vind teenslippers nog steeds niet lekker zitten en voor zo'n kleintje zit een sandaal ook gewoon beter aan de voet. Waarom zou je hem aan de pijn laten wennen als er andere oplossingen zijn?
Hier is de jongste vijf en heeft nu voor het eerst dit sezoen teenslippers aan daarvoor vond ik het een crime, ook omdat ze er vaak naast lopen dan
Ik durfde bij mijn zoontje geen teenslippers (haviana's) te kopen omdat ik inderdaad bang ben voor pijn tussen de teentjes. Ik zou het zielig vinden als hij zijn teentjes kapot zou lopen, dus heb ik tefa's gekocht. Een schot in de roos, want hij loopt er heel goed op! Ik zou dus nog even wachten met teenslippers...het staat leuk, maar als ze pijn doen...
Hier liep dochterlief vorig jaar ook nog niet op teenslippers, wilde ze écht niet aan! Dit jaar is een heel ander verhaal en loopt ze er met name thuis veel op. Als we ergens naartoe gaan of een stuk lopen dan gaan de teva's aan... Ze vat ook veel makkelijker met die teenslippers, hihi! En anders ook teenslippers kopen met zo'n bandje achter de hak..
Hier ook teenslippers, ik zocht slippers omdat er om de haverklap van buiten naar binnen wordt gelopen en omgekeerd. Slippers zijn voor korte stukjes. Sandalen voor als we gaan wandelen vind ik. Tussen de tenen is idd wennen voor ze. Mijn dochter had t daar in het begin ook weleens over. Nu niet meer. Zouden ze nergens gewone slippers hebben? Heb ze hier nog niet gezien.
Ik heb ook wel met zo een bandje erachter. Als ik in de stad ben, maar eens gaan zoeken of ze andere sandalen hebben... Maar ja, of je die nu nog kan vinden...
Hier wel stoere teenslippers. Maar hier was het ook wennen hoor. Nu heeft hij geen last meer en loopt er prima op ook. Ik heb echt een persoonlijke afkeer tegen sandalen. Vind ze echt foeilelijk sorry.
"Wie mooi wil zijn moet pijn lijden" alleen die jonge kinderen willen nog niet mooi zijn Ik vind teenslippers en spijkerbroekjes ook wel stoer staan maar wat niet lekker zit, zit niet lekker. (geen aanval hoor, als je zoontje er goed op loopt en er geen last van heeft, prima ) Voor binnen-buiten-binnen-buiten loopt hij hier gewoon op blote voeten. @Janneke, Teva's zijn overal wel te koop en ook scapino heeft nu gewoon nog sandalen. Je kunt hem natuurlijk wel teenslippers aandoen als hij zelf aangeeft ze aan te willen trekken.
Hier heeft ook geen pijn gehad hoor! Dat moet ik wel ff zeggen. Hij moest wennen aan het lopen op. Maar geen irritatie.
Tja, ik vind teenslippers voor kleine kinderen (iig onder de 5) echt geen gezicht. Hier heeft dochter dus ook gewoon een stel Teva's, ik heb zelf wel teenslippers van Teva. Van die plastic dingen kan ik helemaal niet op lopen.
Juist niet, teenslippers zijn goed voor de ontwikkeling van de voetspieren.. Je moet natuurlijk niet drie uur gaan wandelen met teenslippers...
Waarom zouden teenslippers slecht zijn voor je voeten dan? Niet slechter dan op blote voeten lopen lijkt me.