Dat heb ik weer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fioon, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    :oops:

Ik ben gisteren met mijn vriend naar de dokter geweest (die is ook gelijk verloskundige of hoe noem je dat mannelijk?).. Gewoon om het een en ander te bespreken.

Ik hoorde voor ons een vrouw naar binnengaan en de dokter zei: deze dokter is er bij, die kijkt vandaag even mee..

Nou daar ging mijn hart :confused: .. zag mezelf al weer helemaal liggen daar!

Nouja, daarna wij naarbinnen, even praten.
    Hij wilde gelijk wel even kijken met een echo of er al wat te zien is.
    Eerst een uitwendige echo, was weinig te zien, hij denkt dat ik nu ongeveer 5.5 weken zwanger ben ipv 6...
    Maar zijn voorstel was om (als we dat wilden) een inwendige echo te proberen..

Ik lag daar toch al dus ik dacht 'nou doe maar dan!'.
    Lig ik daar met mn benen wijd met 3 mannen! :confused:

Gelukkig waren alle gezichten op het scherm gericht. :D

Helaas was er nog niet veel te zien, wel dat de baarmoeder groter is geworden.
    Ik had ook geen volle blaas en hij zei dat een volle blaas als soort van 'vergrootglas' kan werken.

Nu moeten we de 19e terugkomen om nog eens te kijken, ben heel benieuwd! :D

Nouja dat wilde ik eigenlijk even vertellen, hoop dat we de 19e wel echt wat te zien krijgen! Voel nog steeds krampjes en steekjes dus hoop dat gewoon alles goed komt!

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hoi hoi

ik zou me ook schamen hoor... maar als je niet wilt dat die andere mee kijken dan kan je toch gewoon aan geven ? Of zeg ik nu iets geks :oops:

wat heb je trouwens een leuke banner :) je bent al 55 weken zwanger :D leuk :D wat heb jij dan een buik ;) hihiih

Edit: sorry er stond net 55 weken maar er staat nu 5 weken ;)

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hahah ja ging een beetje fout, eerst 55 weken en toen ineens 1 week (zat alles verkeerd in te vullen, maar heb een goed excuus ;))

Maar had het inderdaad kunnen zeggen... Maar volgens mij voelde die jongen zich ongemakkelijker dan ik... Hij was een jaar of 19 denk ik een wist ook niet wat m overkwam!

En op een of andere manier was dat schaamtegevoel helemaal weg ofzo toen ik daar lag! :D
    Maar wel weer echt iets voor mij :(

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    wen er maar aan, als je aan het bevallen bent lig je er ook niet op je charmanst bij.... :)

5. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Haha, idd!

In het verleden heb ik al zoveel zwangerschapstrubbels gehad, dat ik mijn onderkant beter een KijkDoos kan noemen. Het halve ZH heeft daar al moeten zijn, om het oneerbiedig te zeggen.

Maar, het went op een gegeven moment en dan wordt het een stuk minder genant.
    Zéker als vóór jou een oma van 80 is en jij daarna komt. Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ze liever naar een vrouw van 30 kijken als een vrouw van 80.... ;)

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Een verlosser ;)

Balen hè? ik heb ook altijd co assistenten, artsen in opleiding en stagiaires, waar ik ook kom:
    De opticien, de gynaecoloog, de verloskundige. Naast dat dit altijd méér tijd kost vond ik dat wel erg vervelend als ik weer eens met de billen bloot moest voor al die mannen (ben helaas nogal regelmatig bij de gyn onderzocht ivm cystes en een miskraam)
    Maar goed, ook zij moeten het leren (waarom alleen altijd bij mij!?)

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik sluit me hierbij aan, na mijn bevalling in het ziekenhuis schaamde ik me voor niemand meer, als ik een euro had gevraagd voor iedereen die in mijn kijkdoos gekeken had :rolleyes: dan was ik nu rijk geweest.
    En zelfs inderdaad stagiaires die ook allemaal moeten kijken, moeten voelen etcetc, ze moeten het inderdaad leren, maar ik hoop dat ik dit maal een bevalling zal krijgen zonder duizend meekijkers/cq stagiaires ;)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo ging ik 3 weken geleden naar de verloskundige voor een echo. kreeg meteen inwendig want ben pas 8 weken en daar doen ze onder de 10 weken meteen inwendig. staat er een stagiare langs, een jong manneke van een jaar of 20. gelukkig had ik een lange trui aan en deed dus me onderkleding uit. snel naar de tafel renne. wa denk je staat die jonge aan het voete eind. me benen moesten in de steun haha. lig je daar met je benen open en dat jonge manneke (mijn leeftijd) volgde alles. toen ik eenmaal het hummeltje zag was ik alles om me heen vergeten maar kleden me ook snel weer om naderhand.

Deel Deze Pagina