Vraagje over vruchtwater

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lieverdjuh, Apr 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Hallo meiden,

Sinds 2 dagen is me deken nat niet heel erg. En ook op me laken lag een hele vlek en het was nat. Toen ik later me bed wou verschonen was die vlek op me laken wit geworden. Op me deken kon ik niet zien of het wit was geworden omdat ik een wit dekbed heb. We hebben wel een matrasbeschermer maar dat geeft zoveel warmte dus die heb ik er maar afgehaald. Kan dit vruchtwater zijn, en moet je vruchtwater continu verliezen.? Want mijn vriend zegt als je vruchtwater is gebroken dat je dan continu moet lekken en vooral als je loopt.

Groetjes Lieverdje,

2. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Heb je de verloskundige gebeld !
    Doen!

Want het kan wel. er kan een scheurtje bovenaan in je vlies zitten zodat het alleen bij bepaalde houdigen vruchtwater lekt.

ik weet het uit ervaring, verloor zo weinig ( 11 jaar gelden) dat de weekendarts het ontkende en zie dat het afscheiding was..... mooi niet dus. Mijn eigen arts zond me met spoed naar het ziekenhuis, werd daar plat gelegd en ingeleid.

Dus bellen en snel !

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Het kan uiteraad ook iets anders zijn, maar ik zou het zeker voor het onzekere nemen.
    Een echo biedt uitkomst

4. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Zondag lag ik het ziekenhuis met weeen en ik had weer 1 cm ontsluiting erbij heb nu 2 cm in totaal.
    De zuster heeft dus binnen in gevoeld. Die nacht verloor ik iedere keer wat natigs kan het zo zijn dat zij dit heeft gedaan.? Ik heb wel buikpijn onderin me buik een zeurende gevoel. Ik heb geen VK ik loop in het ziekenhuis. Maar wordt vruchtwater wit als het opdroogt.? Ik wil het ziekenhuis wel gaan bellen maar dat kan pas om 2uur dan is het telefonish spreekuur.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Geen idee, maar als je bed nat is.
    Ik zou gewoon bellen en het laten checken.
    Want als het wel vruchtwater is ...

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik zou gewoon het ziekenhuis bellen.

Want dan weet je het helemaal zeker.
    laat je nog wel even horen hoe het afloopt?

Succes.

XXX Gusam

7. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    ja ik laat het zeker weten.
    ik probeer straks het ziekenhuis te bellen.

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    En hoe is het nou? Heb je het ziekenhuis al gebeld?

Liefs,
    Duveldraakje

9. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Hey hallo,

Ik heb het ziekenhuis gebelt. En ze zeiden dat het misschien van het toucheren komt van zondagavond. Ik vroeg of ik langs mocht komen maar dat vonden ze niet nodig omdat ik vrijdag toch al moet komen.
    Tot nu toe verlies ik niks dus misschien is het toch van zondagavond gekomen toen de zuster ging kijken of ik ontsluiting had. Ze zei in iedere geval dat ik me niet druk moest maken als het wel vruchtwater zal zijn, want dan komen de weeen meestal al snel op gang. Dus afwachten maar.

10. Niet meer actief

spannend zeg, wordt dan wel prachtig op tijd geboren, succes meis

11. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Dank je.!
    Laten we het hopen :D

Share This Page