Dat hebben wij weer!

Discussie in 'Babynamen' gestart door tweemeisjes, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat past het beste by LYNN?

1. Zoe

2. Ive

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Vraag.
    Drie deuren verder is een meisje geboren, bij de buren! En hoe kan het ook anders. Haar naam is TESS.
    Nu ben ik zelf bijna 38 weken zwanger. Onze naam was dus ook TESS.

Onze dochter heet Lynn. Dit past zo leuk bij elkaar. Maar goed. Mijn man wil alsnog de naam geven. Maar ik vindt het helemaal niet zo leuk meer.

Andere alternatieven zijn er wel hoor. Maar toch zijn het niet de namen waar ik warm van wordt.

Mijn man vindt dit de mooiste namen.

Zoe (met puntjes --> toetsenbord doet vreemd!) Ilvy
    Roos
    Merel

Ive
    Xanne
    Zoe

Wat zouden jullie doen.

Toch de naam TESS geven?
    Of verder zoeken? Pfft..

Een aanvulling is welkom!
    Groetjes!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    toch de naam Tess geven, als jullie het DE naam vonden voor je kindje dan past het al bij haar.

3. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoihoi,

persoonlijk zal ik je kindje de naam geven die jullie mooi vinden en is dat tess dan is dat tess doe wat je hart je ingeeft en denk niet van omdat de buren deze naam gegeven hebben aan hun dochtertje dat jij dat dan niet kan doen.

luister naar je hart meiss,

liefss

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gewoon voor Tess gaan! Is even vreemd misschien in het begin maar na een week is iedereen, inclusief buren eraan gewend en hebben jullie DE naam voor jullie kindje.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik zou gaan verhuizen! ;)

Nee hoor, gewoon de naam Tess geven!

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Lastige situatie maar ik zou de naam niet veranderen hoor. Gewoon voor Tess gaan.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gewoon Tess, wie weet verhuizen ze wel en dan heb je er eeuwig spijt van dat je haar niet de naam gegeven hebt die je voor haar uitgezocht hebt.

8. tweemeisjes

haha, jullie maken mijn man helemaal happy! Hij was eerst ''anti'' forum? Hij vindt het altijd maar een beetje vreemd dat ik alle info daar op gooi. Maar nu moet ik jullie bedanken. Ik had hem namelijk beloofd dat de meerderheid van de stemmen dan ook de doorslag zouden geven. Meer ook omdat ik een vrouw ben. Ik wist het echt niet meer, maar bij deze. Dank jullie wel. Nu nog ff stormen voor een een tweede naam bij TESS! Bedankt voor mij mag het topic dicht. (het duurt hier niet lang meer!)

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Succes met de laatste loodjes! En idd, gewoon voor Tess gaan! Wie weet verhuizen de buurtjes wel over een tijdje en dan heb je voor altijd spijt.

10. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    ohhh ik zou zeker jullie naam nu niet meer veranderen ! mijn ouders hebben hetzelfde meegemaakt met hun beste vrienden 25 jaar geleden :)
    hun vrienden zijn bevallen op 25 mei van een Ilse, en mijn mama en papa wisten dat ze een tweeling verwachtten, 2 meisjes en hadden ook als namen Ilse en Evy... en ze hebben hun naam ook niet meer veranderd hoor.... en nu zijn we trouwens met zijn allen nog de beste vrienden, en als ik Ilse roep dan komen ze alletwee ;)
    Groetjes
    Evita

11. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

TESS!

Leuke naam en eigenlijk al júllie naam. Niet veranderen voor buren, hoor.

Succes met de laatste loodjes!

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Gewoon de naam Tess doen.
    iedereen snapt wel dat jullie de naam allang vast hadden staan (je bent immers al 38 weken zwanger)
    En wie weet staan ze wel op het punt om te gaan verhuizen... dan heb je er naderhand eeuwig spijt van!

13. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Wij hebben ook zo iets meegemaakt, maar ik had de naam al zo lang in gedachten en ik vond ook geen enkele andere naam echt mooi, dus we hebben ons zoontje gewoon de naam gegeven die wij ook al in gedachten hadden.
    Jou kindje zal deze naam voor altijd dragen, de buren kunnen zo ineens geen buren meer zijn, dus gewoon 'jullie' naam gebruiken zou ik zeggen!

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    virendin van mij heeft dat ook gehad en wel op het laatste moment een andere naam gegeven.
    heeft ze nu nog af en toe spijt van

dus lekker tess aanhouden :)

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik zou ook gewoon voor Tess gaan. Dit is DE naam voor jullie. Als je een andere naam geeft, heb je hier misschien later spijt van, zeker omdat je niet warm wordt van de andere keuzes.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wij overwegen Tess bij Jill. Of Lynn bij Jill. Je kan dus ook voor Jill gaan ;)

Zou me niks van de buren aantrekken, alhoewel, wij hebben ook een Britt hier naast wonen en doen deze naam dus niet meer.

17. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ja klote is dat he...hadden wij ook zoiets...
    bekenden van ons kregen 2 weken voor ons een zoon; Lenn....die naam hoor je hier nooit...en wij hadden voor een jongen dus ook Lenn.
    wilde eerst ook veranderen, maar hadden dan toch schijt aan gehad en hem wel Lenn genoemd.
    "gelukkig" kregen we toch een meid en ze het nu Lenna.
    als jullie het echt een top naam vinden, gewoon bij Tess laten.

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zou gewoon de naam geven hoor.. zijn maar je buren.. als het famillie was die, die naam hadden gebruikt was het wat anders.. maar anders is Zoë wel leuk ;)

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou gewoon voor Tess gaan, vind ik ook de leukste naam uit het rijtje. En de buren, tja, boeiend :D

20. tweemeisjes

haha, bedankt dames!
    Ik wordt zaterdag ingeleid.. pftt...
    het komt goed! Wel zijn we er nu wel bijna uit.

Deel Deze Pagina