2 mama's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angela Diane, 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Hoi,

    Ben benieuwd of er nog meer lesbische-stellen op deze site zitten?

    Groetjes Angela
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als dat zo is zijn jullie de enige die er voor uitgekomen zijn!
    Ben nu ook stiekem wel benieuwd!

    groetjes
     
  3. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    na ben niet lesbisch, maar wel bi.. als ik een vriendin had zou ik ook een kindje willen met met haar..
     
  4. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Lisa,

    Even nieuwsgierig; heb je nu een relatie met een man of ben BOM?

    Groetjes Angela
     
  5. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    hoi ik ken er voor de rest niet een.. Maar wel leuk zeg.. Mijn oma is lesbische en die is getrouwd met haar vriendin , vrouw nu maar die durft er nog steeds niet voor uit te komen. geweldig...
     
  6. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Chantalletje,

    Gaaf zeg dat je oma alsnog getrouwd is met een vrouw. Knap hoor om dat dan toch nog te durven.

    Groetjes Angela
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik had vroeger een jongetje in mn klas...en hij had ook twee mama's....ik vond het altijd heel leuk, als ik bij hem ging spelen ofzo...of met een verjaardag...

    ik vind het goed van je dat je hier open over bent.. :D

    nog veel succes met je zwangerschap....
    sarah
     
  8. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    hej angela... Ik was 2jaar met me vriend (verloofde) maar opeens kreeg ik twijfels.. dus hebben we een pauze gehad van 3maanden, en toen miste ik hem!!!! (niet iemand, maar HEM.. ) in die pauze, heb ik wel rond gekeken, maar alleen op de vrouwen.. mannen trekken me niet.. (behalve me verloofde) en was leuk in die 3 maanden :p maar ben ik terug gegaan naar randy zo heet hij, en nu zijn we weer helemaal verliefd, we zijn nu 3 jaar bijna samen :D..
    en ja het kindje is dus van hem..
    next year gaan we waarschijnlijk trouwen..

    (als ik een vrouw zie die ik mooi vind, dan zeg ik dat wel gewoon hihi me vriend weet het nu ook pas, ik heb het nooit durven vertellen..)
     
  9. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ja ik heb ook veel respect voor mijn oma, nou is ze nog maar 65 hoor.. ze is gewoon lekker modern... hihih.. Mag ik vragen hoe en wie van jullie zwanger is?? Ben wel benieuwd hoe je daar als twee vrouwen er over nadenkt ff vergelijken met Jos en mij als je het goed vind??
     
  10. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Een vriendin van mij is nu gaan samen wonen met haar vriendin. Ze hebben pas samen een huis gekocht en gaan er in maart wonen. Die vriendin van haar heeft al 3 kids en die gaan ook gedeeltelijk bij hun wonen. Ik weet van mijn vriendin dat ze heel graag kids van haar zelf wil, dus hoe ze dat verder gaan doen is nog een verrassing....
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    lijkt me heel apart

    als je eerst gewoon zegmaar bij je vader en moeder woont

    en "ineens" woont je moeder samen met een vrouw
    of je vader met een man voor wat dat betreft

    terwijl als je als 2 vrouwen een kind krijgt.. het kindje gewoon niet beter weet
    en wel weet dat het niet bij iedereen zo is.. maar dat is niet zo erg op zich :)

    vooralsnog heb ik hier nog niet 2 vrouwen samen voorbij zien komen volgnes mij?
     
  12. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Chantalletje,

    Ik (angela) ben deze keer zwanger. Diane heeft de eerste 2 op de wereld gezet. Nu kreeg ik de kriebels.............dus maar weer naar de spermabank. Gelukkig ben ik zwanger van hetzelfde zaad; dus het zijn straks wel halfbroertjes en zusje/broertje.
    Kunnen ze mochten ze dat ooit willen samen een keer kontakt zoeken met de donor.
    Wel spannend op wie de kleine gaat lijken, want onze oudste zoon lijkt erg op Diane, terwijl onze jongste zoon (raar maar waar) veel van mij heeft. HIHIHIHI :)

    Volgende week moeten we voor de laatste keer naar de fertiliteits-arts en dan gaan we een afspraak maken met de vk.

    Erg spannend allemaal!!

    Heb je nog vragen; stel ze gerust hoor!

    Groetjes Angela
     
  13. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Mouschy,

    Even nieuwsgierig; zijn de kinderen uit een lesbische-relatie?
    Want het lijkt me voor die kids best moeilijk als je moeder ineens met een vrouw gaat samenwonen.

    Moet kunnen natuurlijk; maar hoe gaan de kids er dan mee om?

    Groetjes Angela
     
  14. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik ben bi.....als je er een etiketje op wil plakken....

    Ik hou niet zo van al die termen, ik val op een persoon en of t nou een vrouw is of en man, tja......

    Moet zeggen dat de relaties die ik heb gehad wel allemaal met mannen waren, heb ze op de een of andere manier toch nodig.... :rolleyes:

    En nu ik mijn man heb,tja......hij weet alles van me, en vindt het soms wel wat moeilijk, is bang dat ik er ineens met mn beste vriendin vandoor ga enzo...... :D
     
  15. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Goh leuk zeg.. Spannend hoor naar de vk... Het is toch wel leuk als je het idd ook een keer zlef meemaakt jij kan dat.. Jos is giga jaloers op je hahahah.. Is het ook zo dat de een bij jullie een beetje de mama rol opzich neemt en de ander de papa.. Dat is wat ik heb van horen zeggen hoor! Het lijkt me wel zwaar twee van die bezorgde mama's hihih mijn papa was nooit in de picture
     
  16. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi Chantalletje,

    Je wilt het misschien niet geloven maar wij zijn beide erg vrouwelijk. Onze kids hebben echt twee mama's; maar of dat altijd zo prettig voor ze is..............maandelijkse stressperiode's hahahaha. Enne Jos hoeft niet jaloers te zijn hoor. ;)
    Ik zelf had veel zelfmedelijden toen Diane zwanger was. Tijdens de bevalling voelde ik me zo machteloos. Ik zei toen; dit zou ik mijn lief nooit aan doen!! Maar ja; toch wel en ik zie nu wel dat Diane zich nu ook veel zorgen om mij maakt.
    Dus ik heb nu ook wel medelijde met jouw Jos hoor!! Zeg hem dat maar.

    Groetjes maar weer, Angela & Diane
     
  17. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    vind ie vast leuk om te horen.. Kreeg je makkelijk sperma bij de spermabank of is die procedure best zwaar??

    Ik denk dat het niet heel veel uit maakt of je nou twee papa's mama's of maar een van beide hebt.. Het is maar net waar je mee opgroeit.. Het lijkt me alleen wel moeilijk voor het opgroeiende kind opschool. Nu is het nu wel heel gewoon aan het worden gelukkig.. maar je hebt mensen uit andere culturen waar het absoluut niet kan.. Maar ja er is altijd wel wat
     
  18. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hoi,

    Sorry voor de late reactie, maar heb de laatste dagen weinig tijd gehad.
    Maar ik zal je even vertellen hoe het gegaan is:
    Wij hebben voor onze 2 zoontjes een bekende/onbekende donor; dit houd in dat wij niet weten wie het is, maar vanaf de leeftijd van 16 jaar mogen onze kids een keer kontakt opnemen met de donor; als ze daar behoefte aan hebben.
    Diane en ik zijn beide dus via KID zwanger geworden; Jelle en Mees zijn van dezelfde donor, maar toen wij voor mij op gesprek gingen, dachten wij dat die donor er niet meer zou zijn. Wat inhoud dat je ongeveer 2 jaar op een wachtlijst komt; omdat er gewoon te weinig donoren zijn.
    Maar onze arts had goed nieuws; er was nog zaad van "onze" donor en dus ben ik nu meteen na 1 x inseminatie al zwanger!!
    Wij vinden het natuurlijk wel heel fijn dat het straks half broertjes en zus/broertje zullen zijn.

    Nou donderdag dus weer een echo, spannend hoor!!

    Groetjes daar!

    Angela & Diane
     
  19. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Het is idd wel fijn dat ze allemaal hartsikke familie zijn hahaah..
    Ik heb ook wel respect voor zo'n donor hoeveel kinderen heeft ie wel niet?

    Maar goed donderdag een echo, wil je weten wat het wordt?
     
  20. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Heey,

    Nu antwoord Diane even :) Ja het is idd wel fijn dat we 1 big familie zijn dadelijk.

    We krijgen donderdag een echo, we zijn dan pas 10 weken, dus ze zullen nog niet kunnen zien wat het geslacht is. Volgende week gaan we bellen voor een afspraak bij de verloskundige, dan willen we aangeven dat we heel graag willen weten wat het wordt. Ik weet niet eens of we standaar een echo krijgen. Bij mijn zwangerschappen wel maar dat was op medische indicatie. Bij Angela is die er niet. En anders een pretecho :p

    Groetjes Diane
     

Deel Deze Pagina