wat gaan jullie doen op 30 april?.. wij gaan naar stadhuisplein hier in rotterdam ! .. vanaf smiddags 3 uur tot de volgende ochtend
Ik moet een groot deel van de ochtend/middag werken en daarna gaan we nog even naar het winkelcentrum/markt.
Zoals elk jaar de verjaardag van mn man vieren haha, wordt gewoon gevlagd voor hem En even rondje centrum doen kijken of er nog wat leuks te doen is.
ik hoop dat ik dan nog een beetje mobiel ben en 's ochtends heerlijk rond ka struinen op de rommelmarkt.
ik ben 2 jaar achter elkaar zwanger geweest met koninginnen dag... dus eerst gaan we lekker met de 2 boys door het dorp lopen en ijsje eten... en in de middag gaan ze heeeeeeeeeeeeeerlijk naar Oma en dan gaan vriend en ik lekker op stap.. tot in de late uurtjes! even helemaal los.. heeeeeeerlijk!!
Ik denk dat ik oppas ga regelen en lekker naar Rotterdam ga, al is Amsterdam ook een optie. In ieder geval een keer zonder kind (en vent)
hier gaan we waarschijnlijk eerst even naar breda of oosterhout over de vrijmarkt. s'middags richting de efteling waar we gaan eten met onze jongens. mijn oudste is de dag ervoor jarig dus we hebben beloofd om met hem weer daar te gaan eten bij de show.
S'morgens gaan we waarschijnlijk even de rommelmarkt over & oranje tompouchen halen. S'middags moet ik werken tot s'avonds laat.
die dag ga ik met mijn vader triken weet nog niet waar me met de hele groep naar toe gaan maar ik weet wel dat het superleuk en gezellig word en me dochter is jarig 30 april trouwens veel jarigen op die dag lees ik nu
niet veel, want het is mij nu al te zwaar om er op uit te gaan Dus denk lekker genieten met zn 3en, misschien Arnhem heel even in
Geen idee. Ligt er ook een beetje aan hoe het weer dan is. Waarschijnlijk in elk geval wel even op TV kijken hoe de koningin en de rest gekleed gaat. Vind ik een beetje horen bij Koninginnedag. Even kijken wat ze allemaal doen en wat voor spelletjes ze dit keer weer voor het koningshuis bedacht hebben.
Ben jarig dan! Waarschijnlijk even in Vondelpark lopen ofzo, niet zo heel veel, heb nu steeds al geen zin om lang te lopen.