Las net in een boek over vruchtbaarheid iets wat ik jullie niet wil onthouden Het alternatief van de zwangerschapstesten die te koop zijn in de winkel. De vrouw moet haar urine in een metalen pot gieten en er een gedurende een hele nacht een naald in leggen. Vertoond de naald 's morgens rode vlekjes, dan is ze zwanger. Is ze dat niet, dan moet de naald er zwart en roestig uit zien. Vraag is: waar haal ik een metalen pot vandaan? Naalden zat hier in huis hahaha. En voor de dames die het gaan proberen (graag ook dames die al positief getest hebben of dit werkt) laten jullie het resultaat horen? Ben benieuwd.
Mmmm, die heb ik wel, maar dan moeten de beschuitjes eruit hahaha. en best wel een beetje groot. wil iets wat een beetje onopvallend is, aangezien mijn man me absoluut voor gek verklaard hahaha.
Ja, misschien, ik ga gewoon op zoek naar een metalen iets van de action of zo. Zit nu midden in de ovulatie, dus kan nu zelf nog niet "testen".
naalden: check rvs asbakje bij action gekocht: check wegwerphandschoenen : check Ben benieuwd of dit wat doet...... Nog meer dames die meedoen? Misschien nog een zwangere die het wil uitproberen?
Ik eigenlijk ook, dan weet ik tenminste of het nut heeft om een urine met een naald in een asbakje te laten weken
isha en rogijuli: leuk! Ben benieuwd wat de uitslag bij jullie is. Hier moet ie roestig zijn (zou je nou steeds een nieuwe naald moeten hebben, heb er 30 bijgehaald) aangezien ik nog lang niet kan testen, eigenlijk.
hahaha, ik heb niks gezegd, ben naar de action geweest net en heb mijn asbak en naalden in de bijkeuken achter wat boeken neergezet Mijn man ziet me al aankomen: "wat ben jij nu aan het doen?" Nou, schat, kijk, dit is nu mijn nieuwste zwangerschapstest.....
hahaha, ja, die zaten in zo'n doosje voor 0.50 cent of zoiets, hoef ik ze ook niet op te zoeken thuis. En hé, wees eerlijk, voor dat geld kan ik het wel eens proberen.