niet meer op zoek naar (vage) streepjes op een teststrip maar naar rode vlekjes op een naald Hoe erg kunnen wij vrouwen zijn
Ja, als je dus binnenkort hier foto's ziet met bijschrift: ik zie rode vlekjes op deze naald, wie ziet ze ook?? ben ik de schuldige
Haha.. Ik pies bijna in mijn broek ipv in metaal Ben super benieuwd.. Haha.. Met die konijnenblaadjes heb ik toen ook geprobeerd.. Echt te grappig
Konijnenblaadjes??? Vertel, nu wordt ik wel heel nieuwsgierig. trouwens, rvs mag je toch gewoon als metaal rekenen? Want wat is metaal? koper, tin, ijzer, rvs...alles valt daar toch onder lijkt me?
Hihi wat leuk dit! Ik ben zwanger dus Zou het kunnen testen! Maar wat heb je in huis van metaal waar je in kan plassen .... Heb ff tips nodig dan doe ik het wel!
Een conservenblik (kijk uit met scherpe randen, ik zeg het maar even ) misschien? Weet ook niet wat ik ervan moet verwachten, maar het staat in een vrij serieus boek beschreven.
Plassen over konijnenblaadjes ( zo noem ik ze.. Ze heten anders.. Paardenbloemblad denk ik) en dan wachten.. Als er bultjes/blaartjes op komen ben je zwanger... Stond in dat topic over het bleekwater,.. Wat weer niet zó.'n goede test was ivm vrijkomende dampen
ooooh ja, heb ik idd eens gelezen! Werkte dat, van die paardebloemblaadjes bedoel ik? Bleek lijkt mij ook niks, bah!
Grappig idee! Kzou alleen niet weten waar ik dan in moet piesen ipv mn witte kan van moeders voor moeders Overigens las ik vandaag nog iets; Iets met laagje zout op de bodem van den glas en daar bovenop je urine. Maar volgens mij was dat om te testen of je een jongen of meisje zou krijgen
Ja, klopt! Heb ik samen met mijn nichtje gedaan toen we zwanger waren. Bij beiden klopte het. Ik een jongen, zij een meisje. Was met sliertjes en wolkjes of zoiets. als je dit topic leest, mag je rustig denken dat ik knettergek ben hoor Kan ik me HE-LE-MAAL voorstellen
Hier was de naald inderdaad roestig geworden. Allemaal kleine zwarte spikkels op het blanke metaal. Met 1 bruinige/rode vlek erin (kleur van thee) Ik denk dat hij dus bij zwangerschap die kleur zou moeten krijgen (weet ik niet, maar verwacht ik) Niet zwanger zijn in ieder geval zwarte spikkels. Ben benieuwd of 1 van de zwangeren het heeft geprobeerd en hoe hun naald verkleurd.