hahaha, dat zou kunnen! Maar ik weet ook niet of die van mij rvs of wat dan ook was, staat er niet op nl.
Zal zo is kijken 😂Ag bekijk het positief de naalden zijn nu wel steriel al heb ik er voor gekozen ze weg te gooien
offffff hij blijft juist blinkend schoon door het hcg en zonder hcg dus zwart/roest spikkels Een andere niet zwangere aanwezig die die vanavond wil proberen
Ik zit hier op mn werk gewoon te lachen als een puber om dit topic. Beeldende fantasie hahahaha. Als ik dit ga doen thuis dan laat mn man me accuut opnemen. Geweldig! Al ben ik wel vreselijk nieuwsgierig.
Voor zover ik weet ben ik niet zwanger en ik heb het geprobeerd en....... bij mij stonden er zwarte vlekjes op de naald.
Net wat Rogijuli zegt: misschien bij hcg een blinkende naald? En bij geen hcg zwarte spikkels? Nog meer vrijwilligers? Zwanger of niet? Wij willen heeeeel graag jullie ervaring horen!
Heeeeeel graag! We zijn benieuwd! En waar ik dan ook benieuwd naar ben is of de niet zwanger dames dan wél zwarte spikkels krijgen.