Dat is nou nog eens handig !

Discussion in 'Baby en dreumes' started by WenT, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    inspuiten met dat spul. paar minuutjes intrekken en de wasmachine in. Werkt als een tierelier

2. Juttel

Juttel Actief lid

Apr 29, 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Ossegalzeep en op 60 graden, gaat hier alles er uit,oke worteltjes nog niet geprobeerd, maar die vieze gele poep gegarandeerd!

3. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Volgens mij zag ik in een krantje van Zeeman dat die Dasty daar in de aanbieding is.

Wat ook werkt bij vieze plakkerige poep: de babybilletjes lekker invetten met olie. Dan blijft het moeilijk plakken.

En ik word soms ook gek van de poep die uit de luier op zn rug zit. Daarom gebruik ik het liefst van de omslagrompers, die hoeven dan niet over zijn hoofd heen,

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Armpjes door het halsje van de romper en dan de romper zo naar beneden trekken kan ook;). Geen geklieder met vieze rompers over het hoofdje enzovoorts.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik heb pas 1x een poepluier gehad die op zn rugje terug te vinden was. Verder echt werkelijk nooit problemen gehad met een poepluier

6. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    pff hier 2 weken geleden nog diarree luiers i.v.m. buikgriepje:( vreselijk.. zo dun dat het zo tussen de randjes doorloopt:( naar beneden uittrekken doe ik over het algemeen zoieso anders is het krijsen geblazen, maar met poeprompers, nee vind ik smerig:)

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    mm, misschien niet iets wat er echt tussen hoort, maar billendoekjes gebruiken voor het gasfornuis:D vlekvrij:D

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    haha ik gebruik billendoekjes voor werkelijk alles volgens mij. Waren op vakantie en stiefmoeder had een chocolade vlek op haar gloed nieuwe WITTE rok. ik doekje erbij gepakt en VOILA! verdwenen als sneeuw voor de zon. Sinds dien gebruik ik t voor alles en zelfs mijn vader en stiefmoeder hebben een hele berg met doekjes aangeschaft :D

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    een hydrofieldoek is ook heel goed tegen de zon!
    Tussen het raam van je auto klemmen en de kleine ligt/zit niet meer in de zon. Kan geen zonnescherm tegenop :D

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Slim

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Da's dan weer een mooie tip als je wat gaat bouwen... Nat gezeverde restjes koek gebruiken! Ik heb hier van de week op mijn knieen gelegen om een folder van de vloer af te bikken waar wat restjes koek opzaten... Stomme ding zat muurvast en aan het einde had ik alleen nog wat snippers over. :D :D

12. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Als alles helemaal onder zit, trek ik de romper altijd gewoon naar beneden uit! Is echt supermakkelijk en hoofd en haren blijven poepvrij :):):)

13. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Voor iedereen die ook geen groot bad heeft: een speciekuip als badje. Op den duur vond ik het gewone babybadje niet handig meer (en te klein) en heb ik in de bouwmarkt een witte speciekuip gekocht. Manouk speelt en baddert er heerlijk in!

14. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Meris, dat lijkt me ook handig! Het badje wordt hier ook een beetje klein op den duur... Maar hoe berg je dat op? Badje staat hier op de standaard in de badkamer, maar zo'n speciekuip op de grond daar neerzetten lijkt me niet handig. Met een gaatje aan de muur ofzo?

15. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Waaaaat??!! :$ Dat spul gebruik ik voor in de keuken, maar dat kan ook op kledingvlekken? En dan gewoon daarna nat de was in ofzo? Morgen meteen proberen! Ik werk al maanden met spuuglapjes en slabbetjes met gore bananen- en wortel vlekken en had de hoop al opgegeven dat het er ooit nog uit ging!
    Dat zou geweldig zijn!
    En het werkt ook op bestaande ingedroogde vlekken of alleen op verse?

16. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wat een super tip!!!

Hier ook slabbetjes vol tomaat en wortel.
    En helaas ook wat truitjes :(.

Maandag gelijk even halen!

17. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Dat met die billendoekjes op t fornuis vind ik ook briljant trouwens!

Of ik nog tips heb...
    - slabbetjes met opvangbakje, van die plastice. Even onder de kraan en je kunt ze weer gebruiken!
    - "knuffel je speen" te koop bij prenatal oa. Ons zoontje kan hem moeiteloos vinden in zn bedje al vanaf ca 6 maanden. Nooit meer snachts er naar toe lopen voor een speen!
    - "magic mat": een antislip matje voor op het etensblad van je kind met zuignap waarop je het bordje kan plakken. Dit voorkomt dat je kind met het bord gaat spelen en er, zoals de mijne dus, mee gaat gooien. Helaas wordt ons zoontje iets te sterk en krijgt ie hem er sinds kort afgetrokken: GGRRRRR!!!

Nou, kan verder even niks bedenken.

18. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Die magic mat klinkt wel handig inderdaad!
    Waar koop je zoiets?

19. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik had m bij Etos gekocht, maar niet alle filialen hebben hem. Het is van het merk Tommy Tippy ofzo iets, waar ze ook van die flessen met "borstvorm" van hebben.

20. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36

Share This Page