Wat een goeie tips allemaal. Ik zal die van die olie op babybilletjes onthouden, want ik krijg er niet altijd alle vezeltjes afgeboend. Dat van die monddoekjes met water ipv. snoetenpoetsers zal ik ook onthouden, want Tim heeft al 2 weken uitslag in zijn gezicht dat uitbreidt naar zijn oorschelpen. Ik weet niet of het van zijn tandje is, van snoetenpoetsers of van iets anders.
Wat een fijne tips allemaal! Super! Die van de Dasty, daar kwam mijn schoonmama een aantal maanden ook al mee! Echt superspul! Kleine tip hier, (geparfumeerde) luierzakjes in de luiertas! Vooral voor een dagje weg of vakantie ideaal om altijd zo'n zakje bij je te hebben voor vieze luiers, vieze-snoetdoekjes, restjes brood/koek of andere troepjes en er is even geen prullenbak in de buurt.
Luierzakjes zijn inderdaad handig! Ook handig: verschillende wasmanden waarin je alvast kan sorteren. Als ie vol is, mee naar de wasmachine. Lekker makkelijk! Wij hebben zo'n Trofast meubel van Ikea in de slaapkamer staan (niet echt mooi, maar het werk ) Wat niet handig is: in de zandbak een jurkje met zakken aan. De zakken zaten vol met zand en de onderbroek en luier van Eva ook . Ik denk dat een korte broek handiger is
valt best mee toch? Even gegoogeld maar met van die gekleurde bakken staat het best wel leuk! Goed idee!
Ik heb nog niet alles gelezen, dus ik weet niet of deze al genoemd is. Maar de supertip die ik zelf eens eerder van een ZP-moeder kreeg: Buienradar! Soms wil ik gaan wandelen en dan ziet de lucht er zo dreigend uit. Voorheen bleef ik dan toch maar binnen, terwijl het dan vaak de komende uren gewoon droog bleef . Maar ja, ik durfde de gok niet te nemen. Ook lastig op van die dagen dat er de hele dag door kleine regenbuitjes vallen, en je moét even tussendoor een boodschap doen. Zo moeilijk in te schatten wanneer het "veilig" is om even snel te gaan. Tegenwoordig kijk ik eerst even op www.buienradar.nl en dan zoom ik in op mijn woonplaats. Nu weet ik dus altijd precies wat ik qua regen kan verwachten voor het komende uur. Ideaal! Jeetje, ik lijk wel een buienradar-promogirl hihi
Nog eentje die me te binnen schoot: Als je kindje net kan zitten maar nog vaak omvalt, dan zit hij/zij lekker veilig met een voedingskussen om zich heen! Ik arrangeerde eerst een hele buffer met losse kussens maar met het voedingskussen was het helemaal snel opgelost .
Goeie tips! Soep eten we best vaak, maar met een boterham erdoor is ie ook meteen goed gevuld voor de nacht! En zo'n dekbedovertrekje vond ik altijd zo leuk, maar dacht dat dat pas kon als hij in een juniorbed zou slapen en dekbed zou gebruiken. Nooit bedacht dat t ook om een dekentje kan! En handig idd als ie nog iets e groot is ivm instoppen.
Even een bemerking over soep en rietjes. Zijn jullie niet bang dat je kind zijn/haar mond verbrand? Dit was eigenlijk het eerste waar ik aan dacht omdat ik als kind namelijk vaak mijn mond verbrand heb aan soep en warme chocomelk. Ik was natuurlijk geen 3 of zo maar al iets ouder
ok, dat klinkt logisch maar lauwe soep is niet lekker toch? althans dat vind ik ik vind dat het vet van de bouillon dan zo raar drijft. of doe je geen vetstof in kindjessoep? Ik weet het eigenlijk niet, ik ben nog niet toe aan dat hoofdstuk haha
wij hebben deze http://vdmtn.s3.amazonaws.com/428/428233.gif bij de blokker gekocht en is stevig met water er in en slap sonder water .... dus je kan hem zo ergens weg duwen
Ach, koude brocoli is ook niet lekker, maar Eva eet het wel . Wij laten al het eten altijd zo ver afkoelen dat Eva meteen kan aanvallen . En het vet gaat pas zo raar drijven als het nog kouder is toch? Maar goed, wij eten niet vaak soep en Eva al helemaal niet.
haha die gebruik ik voor mn was Maar is inderdaad ook wel een idee. Voor Damian trouwens niet want die wilt graag met zn voeten in het water schoppen en doen. In een rond ding heeft hij daar geen ruimte voor en dan wilt ie uit t badje.
over soep gesproken: Ik ga vanavond grote pan groente soep maken. 2 zakjes groentesoep kruiden, flink wat groente erin en vermiselli en gehaktballetjes. Mag mijn kleine man dit ook mee eten??