Als er zout in de groentesoepkruiden zit niet. Ook als je er zelf op de een of andere manier zout aan toevoegt (bijv. in de gehaktballetjes) niet.
ik doe in gehaktballetjes ofzo geen zout. Het is ook rundergehakt. maar is die soepkruiden niet slecht voor hem? Dat zijn van die doosjes met een zakje erin van Knorr ofzo
Kruiden zijn op zich niet slecht hoor. Je moet altijd gevarieerd eten enzo, dus niet elke dag dezelfde kruiden en dezelfde hoeveelheid natuurlijk Maar de kans is groot dat er (veel) zout in het pakje zit, kijk maar even op de verpakking!
Ik ga het gewoon proberen, paar hapjes zou vast geen kwaad kunnen Zijn fijne groente ook dus die zou hij moeten kunnen eten
Je kunt de soep voor je kindje toch flink aanlengen met heet water, dan wordt het een stuk minder zout. Pim
Onder een kinnetje kun je makkelijker afdrogen als je je ukkie op zijn buik draait. Dan strekken ze automatisch hun nek en kun je er veel makkelijker bij.
de wipper op de badkamer laten staan is bij ons echt de uitvinding geweest. Nu kan ik lekker op mijn gemak douchen en me opmaken s' ochtends. Als ik met mijn zoontje in bad ga leg ik hem ook naakt op de wipper en dan stap ik zelf in bad en pak hem dan van de wipper af. Daarna leg ik hem terug badcape over hem heen en dan kan ik me nog even wassen en afdrogen.