Bij de neus genomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    #1 NooNoo, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    Hebben jullie dat ook weleens, dat iemand je een verhaal ofzo verteld en dat later blijkt dat je er enorm wordt ingeluisd, dat je in een héle flauwe grap bent getrapt? Of juist een hele leuke... Vertel! Misschien kunnen wij andere mensen er nog eens een hak mee zetten :p

    Ik had het vandaag dus!
    M'n zusje vertelde dat zij met m'n moeder en een collega naar de Mc Donalds gingen, even snel door de Mc Drive. Ze hadden een kleine bestelling gedaan maar het bleek dat ze 30 euro moesten betalen! :$ Snapten ze niks van, dus gevraagd hoe dat kon. Zegt die Mc medewerker dat de auto voor hun had gezegd dat zij ook voor hen zouden betalen. WTF? :$

    Ik begon heel hard te lachen, wat een k*tstreek maar wat goed bedacht! Tegelijkertijd dacht ik: dit kan niet waar zijn, welke Mc medewerker gaat daar nou mee akkoord?

    Er ontstond een discussie tussen m'n moeder enzo en de Mc medewerkers maar er was geen speld meer tussen te krijgen, betalen zouden ze.

    En ik maar roepen: jullie zijn gek, doe normaal, ik had die manager hoogst persoonlijk uit z'n hok getrokken! Desnoods had ik de politie erbij gehaald, wat een mietjes zijn jullie! :)

    Uiteindelijk besloten ze het toch maar te betalen en maar te genieten van die paar dingetjes die ze besteld hadden.
    Komen ze op de parkeerplaats, staat daar die auto die in eerste instantie voor ze stond. Ze bedenken zich geen moment en stappen er op af. Die mensen deden snel hun deur op slot dus m'n moeder begon maar wat aan de deur te rammelen, m'n zusje op de ramen te bonken en die collega was zó kwaad geweest, die had er gewoon een spiegel afgetrapt.

    Toen dacht ik: nee, dit kan niet waar zijn. Wat een asociaal wijf, je trapt er toch niet maar zo een spiegel af? OMG! :$

    Ja had die collega gezegd: jullie ons zo er bij naaien, dan kun je 'm krijgen ook. Heb jij geen spiegel meer!

    Ondertussen was m'n zusje naar de achterkant van de auto gelopen en ondanks dat de deuren op slot zaten kon ze nog wel de kofferbak open maken. Stomverbaasd wat er in lag, haalde ze m'n moeder en de collega erbij. Moest ik eens raden wat er in die kofferbak lag?

    "Nog meer van die onzinverhalen!"

    Sjeeeeeee, wat voelde ik me DOM!! :$ :) :D
    Misschien is het wel een hele oude grap maar ik had het echt niet door! Hoewel ik op sommige momenten dacht dat het echt té absurd was nam ik het gewoon voor waar aan... Dat soort dingen overkomen hun altijd dus tja...
    Echt, nu ik het opschrijf voel ik me echt een enorme muts ;)
     
  2. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Volgens mij mis ik de clou van de grap. Wat lag er dan in? Of moest je raden tot je een ons woog?
     
  3. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nog meer van die onzinverhalen... ;)
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben me ook een keer rot geschrokken. Ik had nog niet zo lang mijn motor (paar maandjes of zo) en ik ging eens tanken aan de snelweg. Kom ik bij de kassa:
    Ik: "Pomp 3 alsjeblieft."
    Medewerker (kijkt op zijn scherm): "Pomp 3... Diesel, hè?"
    Ik: "WAT!!!!!" :$:$:$:$
    Hij: "Haha, geintje!" :cool:

    Hahaha, mijn hart zat in mijn keel, want ik was 150 km van huis! Maar ik kon het wel waarderen. :)
     
  5. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    er lagen nog meer onzinverhalen in de kofferbak :D
     
  6. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ah, je heb je beginpost al aangepast zie ik :) ZO is het wel duidelijk ja :)
     
  7. mama van Marit

    mama van Marit Niet meer actief

    ja wat lag er in de kofferbak? De crew van youre on candit camera ofzo
     
  8. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo dacht ik ooit dat mijn man (toen nog vriend) een grap maakte, hij had een diesel auto..
    Wij in Luxemburg, hij moest tanken. Ik had net een nieuwe (benzine) auto die ook moest tanken, had hij in zijn hoofd...
    vraagt ie of de Euro in Luxemburg hetzelfde is als in Nederland...
    Euhm, tja, daarom hebben we de Euro toch? (valuta)
    Rijden we weg.. heeft ie Euro Loodvrij in zijn diesel auto gegooid whahaha.(ik dacht bij het ootje genomen te worden, maar het was gewoon ECHT)
     
  9. mama van Marit

    mama van Marit Niet meer actief

    oke t is duidelijk
     
  10. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Whaha, mooie actie!
     
  11. Delight

    Delight Fanatiek lid

    17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Mijn stiefvader zei in de kroeg tegen mijn moeder en haar vriendin:
    'Als jullie een rondje om de kerk rennen in jullie BH, hebben jullie geen tiet meer'

    Ze hebben het echt gedaan.

    De clou: geen tiet méér. Dus niet meer dan 2 tieten.
    Niet grappig haha, maar dat ze er in waren getrapt was wel grappig.

    Oja en met pokeren.. diegene die eruit lag keek naar mijn kaarten die ik had ge-fold.. zegt hij: je gooit gewoon een full-house weg.

    Ik dacht dat ik gek werd haha.
     
  12. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja nog eentje, hoe kan ik dat vergeten!

    Ik paste vroeger op bij een jongen (11) en een meisje (10). Jongen was een aantal maanden ervoor van basisschool gewisseld. Eerst liep hij nog naar de oude, maar toen ging hij op de fiets naar de nieuwe.

    De jongste kwam thuis van school en ik zeg tegen haar: Kom, we verstoppen ons boven. Als je broer thuis komt, dan snapt ie niet dat er niemand thuis is!

    Dus wij ons boven verstopt. Horen we hem thuiskomen, wij muisstil wachten.... en wachten... en wachten... Nou ja, hij komt niet... We gaan maar naar beneden. Zat meneer op de bank met een glas drinken. Had ons niet eens gemist... Jammer...

    Toen keek ik naar buiten (tuin) en vroeg: "Waar is je fiets?"
    Hij: :$:$ Die ben ik op school vergeten! :(:( Ja, ik ben zo gewend om te lopen naar huis... :(:(:( (Hij keek echt heel zielig).
    Dus ik meteen medelijden met hem: "Geeft niks! Weet je wat? Gaan we hem zo gezellig met zijn drietjes ophalen, goed?"
    Hij: "Haha, hij staat al in de schuur..." :p:p
    Ik: :x:x:x:D:D:D
     
  13. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Toen ik 16 was ging ik voor het eerst op vakantie met t vliegtuig,
    stiknerveus voor de controle natuurlijk, toch spannend de eerste keer.
    De mannen bij de detectiepoortjes roken dit al op 100 meter afstand denk ik.
    Op t moment dat ik door de poortjes moest keek een van de twee mannen me streng aan en zei dat ik met één vinger op mijn neus en één hand in de lucht door de poortjes moest lopen ivm eigen veiligheid.
    Ik zo naief als ik was heel serieus kijken en nog doen ook he! :D
    Toen hun en de mensen na mij hard moesten lachen kwam de boodschap eindelijk over hahahaa .. blond...
     
  14. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zo stond ik een keer op mijn vader te wachten bij de scooterdealer voor. (mijn scooter was net klaar van reparatie maar kon er nog niet mee rijden)
    Mijn vader zou de scooter achterop de aanhanger rijden en dan naar huis gaan.
    Ik stond met een draaiende motor en zonder helm te wachten. Komen er twee agenten naar me toe.
    Ze dachten dat ik aan het rijden was zonder helm. Ik het verhaal uitleggen, zeggen ze doodleuk: nou vooruit we geloven je, we laten het gaan, op 1 voorwaarde. Dat je je vader voor de gek houdt.
    Ik wist niet of ze het nou serieus meenden of niet??
    Komt mijn vader even later aanrijden, loopt een van de agenten op hem af en kijkt doodserieus: Meneer, we hebben niet zulk goed nieuws voor u, uw dochter is aangehouden voor rijden zonder helm.
    Mijn vader keek flink boos mijn kant op, in gedachten al een zware preek aan t voorbereiden: toen kon ik mijn lach echt niet meer inhouden :) (zweet stond ondertussen in mijn bilnaat)
    toen we wegreden dacht ik wat een stelletje gekken!
    Mijn vader kon er achteraf wel erg om lachen.
    Er bestaan dus agenten met humor :D
     
  15. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hahaha Lynnes, fantastische actie!

    Ik weet nog wel dat mijn ouders me wijs hebben gemaakt dat de watertoren bij ons in de buurt eigenlijk een colatoren was en dat er op andere plekken dus ook een sinas en een 7-uptoren bestond. Ik heb dus ook echt járen gedacht dat daar cola werd gemaakt, vond het zo cool dat dat zo dichtbij ons huis was...
     
  16. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha, die is leuk! Mijn moeder maakte mij wijs dat als je onderaan de watertoren de deur open deed, dat dan al het water er uit stroomde. En als je dat bij de radiotoren deed, kwamen er allemaal radio's uitvallen :D
     
  17. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hahaha pachtig! Stiekem wil ik ons kindje ook wel zulke dingen wijs maken. Ik heb er nu zo'n lol om en destijds boeide het me niet dat het achteraf niet eens zo bleek te zijn... Zijn toch wel de leuke verhalen van vroeger.

    Geintje van mijn bejaarde buurman vroeger. Die beloofde me dat als hij 2 eieren kapot mocht slaan op mijn hoofd dat ik 10 gulden kreeg. Oh yeah, kom maar op buurman! Slaat ie er eentje kapot en maakt dat ie weg komt...
    Ik heb nooit meer bejaarde mannen vertrouwd :D
     
  18. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ohja, mijn tante heeft me altijd wijsgemaakt dat Tekkels van die korte pootjes hebben omdat ze helemaal vanuit Polen hierheen zijn komen lopen.. :D:D:D zíelig dat ik t toch voor ze vond!
     
  19. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En dan niet te vergeten het moment dat je erachter komt dat bruin gevlekte koeien écht geen chocolademelk geven.. ooit ook eens wijsgemaakt door mijn vader ;)
     
  20. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    ts@ wat een rare fam heb jij zeg, gelukkig doen wij gewoon normaal tegen elkaar. wat heb je nou aan zulke onzin. in haat dat soort programma's op tv al, gelukkig mijn huisgenoten ook.
     

Deel Deze Pagina