Hallo allemaal, Na 3 jaar hoop, verdriet, testen, ziekenhuizen, miskraam, hormonen etc. gaan we bijna geloven dat we nu echt een kleintje gaan krijgen. Ik ben 6 weken (en 1 dag ) zwanger! In al die tijd heb ik één keer eerder een positieve zwangerschaptest gehad maar helaas ging het toen met 5 weken mis. Tot nu toe gaat het echter geweldig ook al durven we dat bijna niet te geloven. A.s. donderdag hebben we een afspraak voor een echo. Hopelijk kunnen we daarna echt blij zijn. Het liefst zou ik via dit forum in contact komen met vrouwen die ook (net) zwanger zijn en zich herkennen in mijn verhaal. Ik hoor graag van jullie! Groetjes, Emma.
hey meid! van harte gefeliciteerd zeg!!!! wij zijn nu ook van de 1ste zwanger hiih wat spannend allemaal he!! dus 21 april uitgerekend??!! ik moet a.s dinsdag voor t 1st naar de vroedvrouw,ook zo spannend,al die nieuwe dingen.. nou meid geniet er lekker van met je mannetje!t'ia jullie gegunt!!! liefs annechien
Na 3 jaar heb je het echt wel verdient! Geniet ervan en veel plezier gewenst de komende maanden! Groetjes Daphne
Joepie!!! Van harte gefeliciteerd! Na zoveel tijd en verdriet is het dubbel zo fijn! Geniet er van! liefs, Cleo