Wat een drama .... Dit weekend in een huisje in center parcs Zandvoort geweest. Schoonouders hebben de hele familie meegenomen voor hun 18e trouwdag. Alles was geregeld dus heb het hee weekend mijn tas en/of portemonnee niet gebruikt. Vrijdag vlak voordat we weggingen heb ik m'n portemonnee nog uit de boodschappentas gepakt , zo van Anders vergeet ik hem misschien. Tas heeft het hele weekend in het huisje gestaan, voornamelijk boven naast mijn bed. Vanmiddag wou ik hem pakken, foetsie! Gewoon nergens te vinden dat ding, alle spullen auto etc meerdere malen doorzocht .... Center parcs al gebeld, die bellen nog terug. Gelukkig zat m'n pinpas in een ander vakje in m'n tas dus die heb ik nog. Ik snap er werkelijk niks van .... Hij kan toch niet zomaar wegzijn? Ik ben er goed ziek van
Dat is flink balen, hopelijk vinden ze hem nog. Waren er nog andere mensen die in het huisje konden (schoonmaakpersoneel ofzo)?
Schoonmakers niet, we hebben zelf nog staan vegen en stofzuigen omdat de schoonmaker pas maandagochtend zou komen.. En heb alle andere personen ook gevraagd of ze iets gezien of gevonden hebben maar niks. Schoonmoeder en schoonzus hebben voor vertrek nog eens alles nagelopen op vergeten spullen en ook niks gevonden....
Oooo dat soort dingen zijn echt loei irritant!!! Misschien stom toevallig in jullie auto terecht gekomen?
Ook al 3 keer helemaal ondersteboven gehaald de auto .... Uiteindelijk zou hij dan toch wel ergens moeten opduiken dacht ik nog ... Daarom is het zo frustrerend , ik Snap er werkelijk niks van !
Pas geleden het zelfde mee gemaakt. Of hij is gestolen of hij is uit mijn tas gevallen. Al met al Nieuwe id aanmaken rijbewijs( brommer) en 22 euro kwijt. Bankpas was gelukkig thuis achter gebleven. pfff.Dat scheelde al weer wat leed. En een hoop stress. Hoop dat ze hem nog voor je kunnen vinden.