Ik lees net een topic over alle ergernissen over marktplaats. Waarom starten we geen geen eigen marktplaatsje op?Ik denk dat veel meiden wel spullen kwijt willen, willen wegdoen tegen een zacht prijsje of misschien willen ruilen. Ik start wel. Ik heb een hele goede televisie (breedbeeld) van Philips. Hij is nu een paar jaar oud maar hij doet het nog prima. Bij ons nieuwe interieur past hij echter helemaal niet. We hebben net alles verbouwd en ja, ook wij zullen aan zo'n platte tv moeten nu. Misschien ga je net op jezelf of heb je gewoon een nieuwe nodig en heb je gewoon niet zoveel centjes. Voor 30 euro kan je hem op komen halen! Liefs, Banjabes
Dan doe ik ook nog even met je mee. Ik heb een glazen salontafel 2 jaar oud met een paar krasjes op de bovenkant mag voor 25 euro weg. Ook nog een tv kast. Redelijk lang, donker bruin 2 deuren van melkglas. De deuren moet je open maken naar beneden toe.Is 3 jaar oud en nieuwprijs was 550 euro. Zit een klein scheurtje in 1 deur en een pootjel los. Voor 75 euro mag hij weg. Nog heel veel jongenskleding PB maar als je wat wilt weten
-babykleertjes mt 50t/m 56 -avent flessenwarmer bijna niet gebruikt. --aantal avent flessen -flessen/spenen sterilisator, laagje water in dat ding 5min in de magnetron en de flesjes en speentjes zijn weer gesteriliseerd. -1 aliminium kruik intresse? t.e.a.b... pb me maar...
Hier kunnen jullie inderdaad de spullen te koop zetten. Voor de gratis artikelen hebben we een apart onderdeel. Lotte