Inmiddels al 2 jaar een tattoo. Laten doen in een prima shop enzovoort. Maar toch heb ik ongeveer 1x per maand een jeuk aanval ofzo, allemaal rode bultjes erin en na 2 dagen is t weer voorbij. Iemand die dit herkend?
Nee, dat heb ik niet. Maar omdat dat dus 1x per maand is, valt dat misschien tijdens de eisprong of menstruatie? Maar een suggestie, niet dat ik er verstand van heb.
ja heb ik ook... 1 op mn pols, een grote op mn arm en een in mn nek Alleen die in mn nek jeukt nooit zo, de anderen wel, met periodes maar geen idee hoe het komt
Misschien een allergische reactie? Huid wat het wil afstoten. Vaak heb je ook bij te diep gezette tatt last van jeuk etcetc.
Ik heb het soms ook, geen bultjes maar mijn lijnen zijn dan wat opgezet. 1 keer in de zoveel tijd heb ik het. Toch een soort irritatie vorm ben ik bang. Maar ik heb het zo weinig dat ik er eigenlijk niet echt aandacht aan heb besteed.
Ik heb 5 tattoos en heb dit bij 1 tattoo. Begonnen in mijn zwangerschap terwijl ik hem al denk 4 jaar heb (eerder langer als korter in iedergeval). In mijn zwangerschap jeukte het giga erg , werden de lijnen dik en kreeg ik bultjes. Zo min mogelijk gekrabd maar de tattoo wordt er niet mooier op. Ik denk dat het in mijn geval aan hormonen in de zwangerschap lag.
Ja ik heb het ook maar wel op maar 1 plek in de tattoo, echt maar een heel klein stukje. Gelukkig niet zo erg en zo vaak dat ik me kapot krab.
Meestal omdat het inderdaad te diep is gezet. Kun je inderdaad niets aan doen. Heb ik ook bij één op mijn voet. Het jeukt af en toe zo erg dat ik het open krab.
Ik heb het ook...maar ik heb het ook wel eens met littekens. Denk dat je het wel kan vergelijken daarmee