Dat mag niet ghehehe

Discussion in 'De lounge' started by Mitsy1983, Jan 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hahaha, dikke lol hier!
    Ik was best braaf. Maar 1x heb ik wel een streek uit gehaald, met een klasgenoot. We gingen met de trein naar school, op de terug weg, het was eind vd middag, we waren gaar en dus melig, besloten we een spits-krant dicht te plakken en op de andere bank neer te leggen...
    Dus wij met een pritt-stift aan de gang. Hebben de 1e 2 pagina's dicht geplakt, toen 1 of 2 overgeslagen en toen weer 1 dichtgeplakt. Er zaten helemaal geen mensen in de coupé dus we konden ongestoord onze gang gaan. Nou, wij die krant op bankje naast ons neergelegd. We bescheurden ons toen al vh lachen natuurlijk....Volgende station ging er iemand zitten waar we die krant hadden neergelegd. Wij die kerel alsmaar in de gaten houden of hij die krant wel zou pakken. Ja hoor, na een minuut of 2 pakt hij de krant. Wij konden toen dus al bijna ons lach niet meer inhouden. Hij ging eerst rustig de voorpagina zitten lezen. Geduld van ons werd erg op de proef gesteld. En ja hoor, daar ging die, hij wou de pagina omslaan, lukt niet, volgende pagina, ook niet, uiteindelijk smeet die vent met een sagarijnige kop die krant aan de kant, gelukkig stapte hij vrij snel weer uit, dus toen konden we eindelijk keihard lachen.

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Veel te veel haha. Wat me nou te binnen schiet:
    Te koop borden verplaatst
    Kliko's midden in de nacht aan de weg gezet
    Voortuinen in spiegelbeeld gemaakt (mensen die buren van elkaar zijn en dan elkaars tuinen in spiegelbeeld gemaakt)
    In de haasstraat met zelfgemaakte hazentanden gevraagd waar de haasstraat is.
    Jeukpoeder in de kleding van een klasgenoot gedaan
    Muizen losgelaten in de school
    Startpagina's van school ingesteld op een sekssite
    Ballonnen aan uitlaten van auto's maken

We waren best boefjes maar probeerden wel alles heel te laten :)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    GE-NI-AAL

Ik heb wel eens een Mars gejat in de C1000 toen ik 8 was. Had ik hem in mn mouw gestopt. Loop ik langs de kassa, doe ik mijn arm omhoog en roep keihard: IK HEB NIETS HOOR (hoe fakking dom kun je zijn maar ok) flikker zo die Mars uit mijn mouw. Ik heb hem keihard weggetrapt en gerend voor mn leven. Thuis heb ik me omgekleed zodat ze me niet zouden herkennen LOL. Ben 2 jaar lang niet meer in de C1000 geweest.

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hahaha devilschase die is ook geniaal..

5. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Op de middelbare school had een leraar de sleutel op de deur laten zitten en ging toen even de gang op.

En ik was en ben voor de rest heel lief maar als je zo dom bent om bij een stel pubers de sleutel te vergeten dan ben ik wel zo dat dan de deur op slot is als de leraar terug komt.

En hij heeft op de deur zitten bonken hahaha. Maar niemand heeft straf gehad.

6. iPinky

iPinky Actief lid

Oct 6, 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Jeetje, ik was eigenlijk altijd wel braaf, maar toch wel veel uitgespookt hoor.

Structureel:
    - (veel) spijbelen
    - fikkie stoken
    - spieken
    - belletje lellen
    - voetballen op het dak van de school
    - mensen met gekke namen bellen/gratis sekslijnen bellen

Toen ik een jaar of 12 was heb ik een keer een lege kirsch fles bijgevuld met water. Toen mijn moeder thuis kwam, vroeg ik me hardop af: "Hmm, ik vraag me af of dit lekker is..." Vervolgens zette ik die fles aan m'n lippen en begon hem achterover te klokken...
    Haha, je had haar gezicht moeten zien... Sloeg natuurlijk gelijk die fles uit m'n handen. Ik vond dat toen natuurlijk hilarisch (mijn zus ook), maar ik snap wel dat ze daar enorm van schrok. :)
    Later nog eens herhaald met een vriend in de club. Die moest naar het toilet en we dronken vodka+7-up. Toen hij naar het toilet was heb ik voor hem een nieuw drankje gehaald en voor mezelf een watertje. Toen hij terug was het watertje in één teug achterover geslagen, terwijl hij met grote ogen stond te kijken en dan heel onschuldig vragen: "Wat? Hou je het niet meer bij jongen?" ;) :D

Of sowieso onzinverhalen ophangen tegen vreemden in de kroeg. Vooral als ik versierd word door mannen en ik heb daar geen zin in, dan gaat mijn fantasie op de vrije loop. Mannen weleens wijsgemaakt dat ik geen trek had in relaties en dat de vriend waarmee ik was in feite een gigolo was en dat ik hem betaalde voor seks... :)

Mijn ex (toendertijd vriend) er een keer van weten overtuigen om 'even' pluche handboeien uit te proberen, terwijl we eigenlijk moesten studeren voor een tentamen. Had ik hem dus met z'n handen achter z'n rug aan de bureaustoel vastgemaakt en vervolgens weigerde ik om de sleutels terug te geven. :D (Van die pluche dingen hebben altijd een veiligheidspalletje waarmee je ze ten alle tijden los kan maken, maar dat wist hij dus niet. Hahaha...)

Tegenwoordig moet vooral mijn huidige vriend het ontgelden. Die maakt zich altijd ongerust en ik moet dus ook altijd mijn telefoon meenemen. De eerste keer dat ik hem ging opzoeken (in het buitenland) was hij aan het werk en wilde ik in mijn eentje even een luchtje scheppen. Vervolgens krijg ik dus om de 5 minuten een berichtje of alles goed gaat...
    Op een gegeven moment dus maar teruggestuurd: "Oh neeeee, ik ben verdwaald!!!" Hij: "Oh nee, waar ben je? Wat zie je?!" En dan een foto van de Taj Mahal naar hem appen... ;) :D Hehe, flauw hè...

Eigenlijk ben ik best wel een etterbak, want ik kan me nog veel meer dingen herinneren. :)

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Jemig, wij waren echt etters op de middelbare school.

-alle sloten in school dicht gesoldeerd samen met de afdeling techniek.
    - folie over de wc brillen geplakt
    - dartpijltjes naar het schoolbord gooien
    - 'help meneer ..... De winter door, stort geld op giro 123' en dat door de hele school gehangen(leraar met drankfles in zijn bureau)
    - brieven met stomme seks vragen naar de break out gestuurd uit naam van een paar leraren. Is er 1 in het blad gezet, vond de leraar niet leuk toen we er een opmerking over naakte
    - berg zand voor de ingang van school gegooid als examen stunt
    - brandslang open gedraaid. Gevolg: middag vrij van school 😁

Op het werk een stagiaire naar de buren gestuurd voor zalmvoetjes. Uiteraard werd hij van daaruit naar andere cafés gestuurd
    - laag water in werkschoenen van de kok gedaan en in de vriezer gezet
    - met een spuitje sambal in de kroket van een collega gespoten.
    - stagiaires naar andere cafés gestuurd als ze bij ons om een dichte vergiet kwamen vragen.

Ach ja 😇

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    En in de categorie spieken tijdens het examen;

Een kort rokje aangetrokken en net onder de zoom antwoorden geschreven. En dan tijdens het examen steeds mijn rokje iets omhoog doen. Je zag de examinator kijken, maar hij heeft nooit gevraagd of ik mijn rokje omhoog wilde doen😁

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hoe zouden jullie overigens reageren als je kinderen over een aantal jaar met straf voor zulke verhalen thuiskomen?

Ik riskeerde echt nooit veel (buiten op de scouts), want ik wist wat mij thuis te wachten stond als ik met een 0 was thuisgekomen voor spieken. Of als ik strafstudie had.
    Mijn ouders waren écht wel wekenlang razend geworden dan en na 2 zo'n daden (dartpijltjes, sloten dichtplakken, ...) was ik waarschijnlijk per direct op een streng internaat gevlogen en daarnaast voor altijd als "onhandelbaar kind" bestempeld naar de rest van de wereld.
    Dat deed mijn vader sowieso al omdat ik niet de naar hem gewenste richting deed. Wel geprobeerd, maar ze lag me niet.
    (Overigens dreigden ze met dat internaat geregeld tot ons 15 à 16 als we thuis "te moeilijk" waren.)

De enige reden om een uur later thuis te zijn was voor mijn ouders een groepswerk of een inhaalles door ziekte. Mijn ouders hebben een eigen zaak aan huis, dus ze wisten exact wanneer we thuis kwamen.

Ze reageerden al vlammend als ik met een 4 thuiskwam. Meestal verzweeg ik die dan ook zo lang mogelijk . Een slecht rapport liet ik meestal "toevallig" slingeren op mijn bed op maandagochtend, zodat ze tegen 's avonds al een beetje afgekoeld waren en mijn moeder het tenminste wilden tekenen. Maar dan kreeg ik achteraf uiteraard ook 3 weken lang een preek.

School was heilig voor mijn ouders en daar hoorde ik me te gedragen en fatsoenlijke punten te halen. En oh wee als ik dat niet deed.

Op de scouts (jeugdbeweging) had ik wat meer "vrij spel" omdat ze 't daar minder snel te weten kwamen als we gezamenlijk iets uitstaken :).

10. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Tja. Heel slecht, maar mijn vader moest altijd lachen 😁(behalve om het verhaal van de dartpijltjes dan).
    Mijn moeder werd altijd wel boos en gaf vervolgens straf, maar mijn vader kwam me dan weer redden door met mijn moeder te praten. Maar goed, die heeft zelf nog veel meer uitgespookt vroeger dan ik en dat wisten mijn zussen en ik😁

Ik heb wel genoeg straf gehad hoor thuis, ik mocht heus niet alles. En dat mogen mijn kinderen later ook niet. Maar het zal me niet verbazen dat ik dan stiekem wel moet lachen bij zulke acties.

11. Luja

Luja Niet meer actief

Whahahahaahaha heerlijk topic!!

Ik was een rotkind:) vooral tijdens mn middelbare schooltijd.

- had een door mn neefje gemaakte valse id kaart die echt echt leek waardoor ik op mn 14e in alle discotheken binnenkwam.
    - vroeger moest ik voor mn ouders boodschappen doen, dan kreeg ik bijv 2 gulden mee voor bananen. Dan woog ik 2 bananen af, plakte de sticker vervolgens op 4 bananen en had geld over voor snoepjes.
    - ik kan mn moeders handtekening na al die jaren nog beter dan zijzelf, spijbelde door die gave vaak omdat ik ergens een afspraak had. Ook hele brieven naar de directeur getypt ondertekend door mijn moeder.
    - met de afstandbediening door de buurt lopen onder GTST en lekker zappen. je hoorde het gevloek buiten nog :D
    - lege flessen ophalen 'voor het goede doel', wat een avondmaaltijd bij de snackbar was.........
    - condooms over uitlaten heenrollen en keihard lachen van de niet starttende auto en daarop volgende knal.
    - als examenstunt meerdere stinkbommen in de school gegooid (1hoog) en de enige 2 trappenhuizen de deuren aan mekaar gemaakt door een balk over de klinken heen te leggen. Vond het toen hilarisch.
    - plastic folie op de meiden wc's onder de bril doen. Oooh wat was dat gegil leuk als die mode tutjes over zichzelf heen plasten

En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

12. iPinky

iPinky Actief lid

Oct 6, 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Dat is, denk ik, mijn redding geweest. Dat ik altijd wel goede cijfers haalde, daarom kwam ik ook met redelijk veel weg. (Gelukkig ook nooit gepakt met spieken. ;))

Wel veel op mijn flikker gekregen hoor. Ook een aantal keer gedreigd dat ik dan maar naar het leger moest. Mijn ouders vonden mij ook moeilijk opvoedbaar, terwijl ik mezelf eigenlijk altijd best braaf vond vergeleken met mijn vrienden. Maar waarschijnlijk was ik, vergeleken met mijn zus, echt een draak..? :(

En mijn toekomstige kind(eren). Tjaa.... Ik hoop eigenlijk dat die meer van mijn vriend weg zal hebben, zeker gedurende de jongere jaren, al heeft mijn vriend meer gevochten op school dan ik. Maar mocht mijn kind meer van mij weg hebben, dan weet ik (denk ik) ook wel ongeveer hoe ik er mee om moet gaan.

Sommige dingen horen er ook een beetje bij, vind ik. Natuurlijk moet een kind dat de regels overtreedt gestraft worden, maar wel in proportie.

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dit heb ik niet zelf gedaan, maar mijn broer, maar hij is te leuk om niet te vertellen. Bij een gezin dat net een baby had de geboorteborden (supergrote ooievaar enzo) uit de tuin gehaald en bij meneer pastoor in de tuin gezet. Best hilarisch. De borden zijn overigens weer netjes terug gezet want achteraf vonden ze het zielig voor de ouders van de baby.

14. Luja

Luja Niet meer actief

Oh en

- op mijn werk heb ik muizen afgeplakt met onzichtbare tape waardoor ze niet meer reageerden.
    - ik schreef voor paar euro per stuk spiekbriefjes voor klasgenoten die precies op een pen / zijkant etui of wat dan ook pasten.
    - ik heb eens het flesje met 7up van de leraar biologie (die ik ook geregeld tegenkwam in de kroeg) leeggegooid en volgedaan met rum
    - heb erectiepillen besteld voor een vriend van me die nooit vriendinnetjes had hahaha, zn ouders waren woedend, helemaal toen de rekening een week later kwam.
    - in het overblijflokaal doen alsof ik een verslag typte maar via 'msn op school' gewoon lekker chatten en t werkstuk vervolgens van vrienden op n andere school toegstuurd krijgen en inleveren.

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Wat we overigens standaard 1 à 2 keer per jaar deden met scouts ...
    Ergens in 't kanaal of in een vijver springen - liefst van een hoge brug - in de buurt als 't warm was. Of er een vlottentocht houden.
    Vooral 't kanaal deden we alleen op een kalme zondag of 's avonds, gezien er overdag wel wat boten passeerden.

Politie des duivels want ook andere jeugdbewegingen deden het, geregeld controles op warme dagen, dus op de duur deden we het alleen nog bij de vijver waar minder controle was ;) (vijver was privé-gebied, dus daar mocht het eigenlijk ook niet).

Af en toe konden we het tijdens dagtochten ook niet laten om totaal onbekenden op te bellen.
    Of om te gaan liften met 10 man, wat ons ten strengste verboden was. Wel es met zijn 8 in 1 4x4 gezeten met de eigenaar en zijn vrouw er ook nog bij.

Op een tweedaagse onze leiding ook wel es laten staan. Zij gingen ons om 9 uur 's ochtends komen goeiedag zeggen opdat we aan deel 2 konden beginnen ... wij waren om half 8 al pleite en volgden een hele andere route dan gepland. (Het oorspronkelijke plan was om 's nachts te vertrekken, maar dat vonden we uiteindelijk toch iets te onverantwoord.)
    Leiding nadien wel 2 dagen des duivels maar zij hadden ons de dag ervoor ook dingen geflikt ...

16. beccie

beccie Niet meer actief

haha leuke verhalen.

toen ik een jaar of 8 was zaten we elke weekend en zomer op dezelfde camping stonden altijd dezelde mensen.ik was jaloers op kinderen die in de vakantie jarig waren en vertelde aan een meisje dat ik de volgende dag jarig was.
    een dag later kwam haar moeder met allemaal kadootjes aan lopen :)

Toen mijn zus op zichzelf ging wonen belden we bij haar altijd mensen op. gewoon willekeurige nummers en begonnen dan een heel gek verhaal.
    soms belden we iemand van de kerk dat onze vader zijn paraplu kwijt was en op welke bank die ongeveer zou liggen en of hij hem even kon brengen bij een bepaald iemand ( we noemden een naam uit de straat en even later kwam er ook nog iemand met een paraplu aanlopen bij dat huis. wat hebben wij gelachen.

mijn broer en ik hadden vroeger zon kinderpistool waar die rode patroontjes in zaten. wij gingen op een camping de wc ruimten in en lieten mensen schrikken met dat knalding. kwam er inneens een man met zijn gezicht vol scheerschuim achter ons aanlopen.wat waren wij geschrokken van die boze man.we hebben voor mijn gevoel uren achter de bosjes verstopt gezeten haha.

later toen ik een jaar of 18 was nog in een winkelkar gezeten en mijn zus racen, hihi was bij een soort bouwmarkt heb toen nog in mijn broek geplassen van het lachen. :)

en verder spreken we op straat wel eens mensen aan. een onbekend persoon en dan heel opgewekt naar hem toe lopen en zeggen hee das lang geleden, hoe gaat het en dan zie je ze denken wie is dat ook alweer hihi.

17. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hahahaha de meeste waren net zulke lekkere etters dan ik hahaha!

18. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    En op de manege hebben we ook heel veel uitgehaald, we waren zo'n vaste kliek met allemaal een eigen pony, en hingen vooral in de zomer de hele dag op de manege. Dan bv zaten we in de kantine en dan de hele tijd naar boven wijzen, en die meisjes op hun paard maar naar boven kijken! Dat hebben we trouwens ook wel vaker in een winkelcentrum ofzo gedaan. Midden op straat naar boven gaan staan kijken.
    Ook hebben we vaker paarden verwisseld in hun stal, of we lieten er een los in de gang. (Meestal de mijne, dat was zo'n rustige brave goedzak)

Als ik in een druk café was en er stond een enorme rij voor de wc, deed ik wel eens alsof ik moest overgeven, dan lieten ze je snel voor.

In het kasteel waar ik werkte zette we de borden in bij de gasten, met zo'n zilveren klos erop. Dan aftellen en tegelijk optillen. Ik heb al vaker bij partijen het verzoek gehad van iemand om dan een grap uit te halen. Bv een levende kreeft op het bord, of een heel leeg bord, en de andere 20 mensen hadden dan wel wat, en dan met een stalen smoel weglopen hihi.

Och ik heb er nog zo veel, en dan te bedenken dat ik nu heel stil en terug getrokken ben ...

19. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Op school:

Spieken ( hier ook het rokjes verhaal hahaha )/spijbelen.
    Ik was samen met een ander meisje het enige meisje op school en we zaten ook nog eens samen in de klas.
    We moesten altijd op het zelfde moment naar het toilet en dan gingen we buiten roken en roze koeken uit de automaat trekken we werden altijd weer naar binnen gehaald.

Deur van de lerarenkamer met huishoudfolie gedaan dus de eerste die binnenkwam liep tegen het folie op :D

Ik deed horeca opleiden als we bakkerij hadden maakte we het deeg altijd extra klef en gooide we ballen deeg naar het plafond.

Ik heb als kind wel eens een snoepje gepikt. Of een druif bij de AH.

Op mn werk de muizen aan de onderkant afgeplakt.
    We hebben altijd iemand die belt elke dag naar mn werk ( is iemand die niet helemaal wijs is geen NL spreekt/verstaat ) en die verbinden we altijd door met een collega ( ligt er maar net aan wie er zit dus ik zelf ben ook wel eens de sjaak ) en die komt er dan niet meer vanaf :D

Op bouw terrein lopen in de steigers klimmen boven op het dak staan en wachten tot de politie komt en dan kei hard wegrennen.

In een telefooncel mn moeder collectcall bellen met een fake stem en onzin dingen zeggen.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Haha wat een verhalen. Heel sneu voor leraren vind ik nu, maar destijds....

Natte spons op de stoel van de leraar leggen. Helaas zag hij het. Klasgenoten van mij hadden ook een keer punaises neergelegd, dat vond ik niet zo'n goed plan. Maar goed dat had hij ook gezien gelukkig.

Sneeuwballen gooien in de klas... zaten in een noodgebouw dus je kon zo uit het raam klimmen en weer terug. Toen de leraar binnenkwam kreeg hij een sneeuwbal in zijn gezicht en het is die les niet meer goedgekomen. Achteraf vond ik het echt sneu, het was op zich een geode vent, wel beetje een nerd.

Met waterpistooltjes uit mijn raam schieten op mensen en als ze omhoog keken snel wegduiken natuurlijk.

Share This Page