Wat zijn mijn kansen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, May 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hallo,

het is spannend dit x. Ik moest gister ongesteld worden en werd het niet dus ik deed gisteravond een test maar die was negatief! Dus ik verwachte eigenlijk nu eigenljik wel mijn ongesteldheid maar er is nog niks!! Gister had ik wel wat lichte krampjes maar het zette niet door....nu voel ik niks en heb ook niet het gevoel dat het elk moment kan komen.....maar is er nog een kans ondanks die negatieve test want kan te vroeg hebben getest toch? zijn er meer die dit hadden?

2. kaily122

kaily122 Bekend lid

Mar 3, 2006
    581
    0
    0
    spannend lauraatje, zolang de duivels er niet zijn, zijn
    alle kansen nog open.
    En inderdaad misschien nog te vroeg getest.
    Ik hoop het voor je.
    De vorige ronde had ik dit ook, men zei toen tegen mij
    Misschien kan je tampon test doen, weet je meteen
    of er al duivels in aantocht zijn.

3. Niet meer actief

bedankt voor je antw! ja ik had vanacht dus een tampon in maar daar zat vanmorgen dus niks aan...maar ik heb wel eens een tampontest gedaan waar niks aan zat en ik het toch diezelfde dag nog werd...dus heb daar niet zo veel vertrouwen in.....ik hoop echt dat het raak is!!

4. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik hoop van harte met je mee!! :D

Groetjes,Alida

5. Niet meer actief

dank je wel!! Voor jullie is het ook spannend of niet? als ik vandaag niet ongi word zou ik dan morgen positief kunnen testen als ik gister nog negatief had?

6. Niet meer actief

Ik heb trouwens ook al een paar dagen last van me rug rechts onderin....voelt als spierpijn en denk ook dat het dat wel is maar het duurt wel lang nu..komt iemand dat bekent voor?

7. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik heb precies hetzelfde als jij..die pijn in de rug..

Ja,het kan zijn dat je positief test! Ik duim voor je!

Klopt,ben 13 dagen overtijd,maar al 2 x negatief getest..
    10 april was mijn laatste NOD dag,maar op 24 april heb ik tussenbloeding gehad.. Ik ga er nu maar vanuit dat de 22ste mei mijn NOD dag is..

Ik wens je heel veel succes met testen!

groetjes,Alida

8. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Oh spannend Laura!
    Ik zou morgen gewoon nog een test doen als je niet ongie bent geworden!
    Het kan zijn dat het gisteren nog te vroeg was.
    Succes!!! :D

9. Niet meer actief

ja ik denk dat ik dat dan ook doe morgen! pff zo'n dag als vandaag gaat dan wel langzaam hoor...want ik voel aldoor krampjes en dan aldoor maar naar de wc...net bij de tampontest zat er wat geel/heel lichtbruin slijm op...maar of dat een ongi word weet ik niet...normaal is het wel donkerder maar goed ben wel bang dat het wel doorzet... Ik houd jullie wel op de hoogte!

Share This Page