Ik vind mezelf echt een hele relaxte zwangere qua humeur enz. Het is toch 1x misgegaan toen ik moest huilen omdat vriend de zak macdonalds voor de deur op de grond liet vallen, precies mijn eten viel er uit en was niet meer eetbaar… doet nog steeds zeer als ik er aan denk
Net geen zwangere meer toen. Maar ik was zooooo boos toen mijn vriend vies Lidl rosbief meenam na de bevalling ipv lekkere van een andere winkel, dat ik zelf naar die winkel ben gegaan. Al draaiende op mijn benen bij de kassa heb ik mezelf beloofd dat ik de volgende keer door zou blijven zeuren tot hij de juiste zou halen
Ik heb met mijn partner wel heel veel geluk, het is nog niet voorgekomen dat hij het verkeerde heeft meegenomen, andersom wel overigens. Of vlees bakken met mayonaise in plaats van bakboter Wel had ik een keer zo'n zin in spicy kipnuggets, eenmaal thuis hadden ze de gewone meegegeven. Toen heb ik ook gehuild. Maar ik had te veel honger om weer terug te gaan haha.
Mijn man is zo onhandig, hij belde mij laatst nog op terwijl hij in de etos stond om te vragen wat ik nodig heb. Ik vroeg om een hoestdrank voor kriebelhoest komt hij thuis met een hoestdrank voor vastzittende hoest. We hebben er keihard om kunnen lachen zoals altijd.