Kots en poep van een baby kan ik beter handelen dan boven de 1 jaar haha. En heb ook al wat kots momenten mee gemaakt. Een dus met kotsen achter de wc pot het zat werkelijk waar overal. Hier ooit nog eens een topic over gehad of een jongen van( toen) 9 niet wat beter kon mikken! In mijn oude huis grensde alle deuren ingangen precies in het halletje mijn zoon spoog zo midden in dat halletje kon niet naar links rechts moest er toch echt door heen lopen om de keuken te bereiken voor de mop. Die frikandellen troep heb ik toen opgeruimd met gelukkig plastieken handschoenen scheelt de helft. Of ziek midden in het grote dekbed haha geen dekbed haal je het er af valt alles nog op de grond overal stukjes kots is niet mijn vriend. Als ik merk dat ze een kots dag hebben moeten ze verplicht een bakje bij zich houden haha.
Nee, ik vang het op met een papieren zakdoekje in mn handen. Waarbij ik natuurlijk de verwachting heb dat dat zakdoekje alles in 1 seconde absorbeert. Of ik ruk een plastic zakje van de brood afdeling en op het moment dat zoon erin, uh, braakt, besef ik dat het van die zakjes zijn met gaatjes erin... Had ik al verteld dat ik een spuugertje heb? Verschrikkelijk!
😂ik kom echt niet meer bij van deze verhalen! Ik heb het nog nooit van mijn dochter opgevangen in mijn handen maar wel eens bij een leerling op mijn werk zijn broodtrommel er onder gehouden en zo de vloerbedekking kunnen redden. Het jongetje was trouwens enorm teleurgesteld dat hij het in braaksel drijvende koekje niet meer op mocht eten van mij.....🙄