Dat moment...

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

...waarop je van familie van je partner (dus niet eens je eigen familie) een afschuwelijk zogenaamd zelf geschilderd schilderij cadeau krijgt ter attentie van een speciale gelegenheid waarbij cadeautjes 'semi-verplicht' zijn en daarbij uit beleefdheid zegt: oh wat mooi, leuk hoor! Dat heb je goed gedaan, puur omdat je hun gevoelens niet wilt kwetsen. Ik bedoel; ik wil niemand benadelen en vind het een lief gebaar, blabla, ben netjes opgevoed en zeg ook bij dingen die ik eigenlijk foeilelijk vind netjes dank-je-wel; en vooral wanneer het iets zelfgemaakt is en er ogenschijnlijk veel tijd/aandacht/moeite in is gestoken.

Maar goed, dat schilderij... Wij vonden het verschrikkelijk. Het is totaal onze smaak niet en we hadden zoiets van: och, we hangen het wel ergens op waar het niet zo erg opvalt, ze heeft haar best gedaan, je kunt het moeilijk weggooien, kwam uit het hart en zij hebben een goed hart, lieve mensen etc. Ondertussen zegt de 'maker' van het schilderij trots: het zou dáár en dáár eventueel wel kunnen hangen, want dan hangt het mooi in het zicht :D Leuk toch???????

En nu stond ik vandaag in de Action en zag ik EXACT DAT SCHILDERIJ - wat dus helemaal niet zelfgemaakt schijnt te zijn maar daar gewoon te koop is voor maar liefst 0,99 cent - in het schap liggen. Ze hebben gewoon de geboortedatum en de naam van onze zoon er op geverfd en hun namen aan de achterkant geschreven zodat het net lijkt alsof zij het zelf geschilderd hebben :$

EN HET IS NOG STEEDS LELIJK!

Sorry hoor, maar ik heb nu echt zin om het ding ritueel te verbranden. Wat moet ik er nou mee? ;)

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hahaha, jeetje dat ze het zo hebben gekocht en dan aangeven dat ze het zelf hebben gemaakt is wel een beetje triest ;)...

3. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    de fik erin;)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hahaha ik zou er echt over beginnen. Gewoon vanuit de lol en dan eerlijk zeggen dat je het niet zo mooi vind, helemaal niet omdat er een leugentje achter zit.

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hahaha ja! Zou er gewoon iets van maken van; goh. Ik wist niet dat je schilderij zo populair was dat zelfs Action hem verkoopt.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Foto? :D

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hehe, die is wel leuk :D

8. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Hahaha wat erg zeg xD

nou ik zou ze vriendelijk bedanken voor het " zelfgemaakte schilderij" en het gewoon ergens achter ophangen.. of niet ophangen

ik heb ook wel eens een bord met spuuglelijke kaarsen erop gehad wat totaal niet bij mijn huis past en doe heb ik ook niet meer gezet..

9. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Komen ze vaak op bezoek? Dan een nieuw schilderij kopen en ophangen als ze komen en dan zeggen kijk daar hangt het. Dan zien ze dat de naam enzo er niet bij staat en weten ze ook gelijk dat jullie het weten. Kijken hoe ze dan reageren.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn vriend stuurt net via de e-mail:

ROFL, mooi, nu kunnen we hem wegsmijten, die ene euro boeit ook nie.

Maar ze komen hier binnenkort op visite... Ik heb al een idee. Ik heb vandaag fotolijstjes gekocht (voor foto's van onze kleine vent etc.) en die wilde ik ophangen. Dan ga ik die gewoon ophangen en wanneer ze op visite komen, ruilen we de lijst om met dat lelijke schilderij, en als ze dan weg zijn, flikkeren we het schilderij in de vuurkorf.

Is dat wat? :cool:

11. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Terug naar de Action, haal dat schilderij en haal meteen cadeaupapier. Je hebt zojuist het perfecte cadeau gevonden voor je schoonfamilie met kerst.;):D

Ik zou er graag bij zijn wanneer zij het openmaken, dus als je nog een stoel vrij hebt, kom ik graag langs!:D

12. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Het zelfde schilderij kopen, hun namen erop schilderen.
    Vol trots zeggen dat jij ook zo blij was met hun schilderij dat je dat graag met hun wilde delen. Dat het veel moeite koste om het na te maken.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Partyrocker :D Humor!!!

Whahahaha, die is ook leuk ja!

Ik wil hier wel een foto plaatsen, maar dan wil ik eerst de bevestiging dat wanneer ik foto's verwijder als bijlage, dat ze in dit topic dan ook niet meer zichtbaar zijn - voor het geval dat.... :)

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dab zijn ze idd niet meer zichtbaar;)

15. Nati

Nati Niet meer actief

Dit vind ik geweldig, maar ik zou dat in zo'n situatie nooit durven! Lig wel dubbel om het idee! :D

Maar serieus, ik vind het echt schandalig dat ze gezegd hebben dat ze het zelf geschilderd hebben! Of nemen ze het begrip 'zelf geschilderd' misschien niet zo nauw en vonden ze het al heel wat dat ze de naam en datum er zelf op gezet hebben...? Kan natuurlijk ook nog.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

In dat geval; hier de foto's. Gemaakt in de Action met een telefoon; dus niet super duidelijk. Het gaat om het blauwe ballonnen-schilderij.

17. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Neeeeeeee! :$ Wat een giller zeg haha. Wel een lief gebaar op zich, maar om te doen alsof ze het zelf heeft gemaakt terwijl het bij de Action ligt??! Getuigd toch wel van enige lef moet ik zeggen :p

Zou het persoonlijk niet aan ze laten weten dat ik het wist, toch wel een soort van au-pijnlijk-momentje zeg maar :p

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whaaaaaaaaaaaaaa die heb ik ook gekregen!!

Zit verf bij om de naam op t schilderij te verven..

Zoon is bijna 3 mnd maar schilderij ligt nog in de *uhm auto :D*

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahahaha

20. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL