hier een man die niet van gadgets houdt zegt die zelf, maar man hij had het nu al voor de 4e week achter elkaar over een mediaspeler, want dat was het helemaal, eergisteren werd ik er zo beroerd van we moesten in de stad zijn en heb hem er 1 uit laten zoeken hij als ene kind zo blij en ik zit de hele avond op de bank met een tv die op een installatiescherm staat een computer die gebruikt wordt als handleiding en man die hele verhalen heeft over hoe geweldig het is en wat je er mee kan gisteren zei die ow lekker zeg je bent zo fijn aan het lezen ook wel weer fijn zeker , ik kon alleen maar denken heb weinig keus, en maar roepen nee heb niets met gadgets,
hahahaha herkenbaar. Hier ook zo'n man die gek is van dat soort dingen. Heeft een half jaar lang lopen zeuren over een blue ray speler, terwijl we een zo goed als nieuwe dvd speler hadden. Maar nee, een blue ray speler is het helemaal. Uiteindelijk maar toegegeven, ben ik van het gezeur af. Tot ie weer wat nieuws ziet...
Hier ook eentje... En eens ie het in z'n koppie heeft, gaat het er niet meer uit. Ook al zegt hij 1000x tegen zichzelf dat ie het niet gaat kopen, uiteindelijk komt het toch in huis hoor! Laatste dat hij in huis haalde was een mengpaneel (gelukkig lijken zijn mixen op iets ) en nu is de I Phone niet ver weg meer denk ik
ja en dan maar roepen nee hoor hebben we niets mee ?! ik moet er wel om lachen, maar soms denk ik ook weleens ja , zo heeft meneer hier nu hij wil een racefiets, want dan gaat die vaker fietsen en is goed voor hem ja , hartstikke leuk maar er staat een mountainbike/weg fiets zo'n kruising zeg maar in de schuur hier en volgens mij beschadigd hij harder van het stof dan van het gebruik sinds wij samen zijn is hij al 4 keer wezen fietsen is toch een gemiddelde van 1 x per jaar . hahaha komt vanzelf wel weer maar blijft leuk altijd