Wie wil me even helpen met mijn puzzeltje... Laatste menstruatie: 3 feb Regelmatige cyclus van 26-27 dagen, met meestal late eisprong op dag 17 Gemeenschap gehad op 15 en 16 feb. Op 19 feb een positieve ovulatietest, omdat mijn vriend toen niet thuis was gemeenschap op 20 feb (op die dag nog steeds een pos ovulatietest). Op 1 maart (NOD) bruinverlies. Ik dacht het begin van mijn menstruatie, maar het was na 1-2 dagen weg. Op 4 maart zwangerschapstest gedaan en positief!! Twee dagen later echt een knaltest. Vandaag heb ik een echo gehad (ik was ongerust vanwege weer wat bruinverlies, en twee eerdere MA's). Op echo was een zwangerschap te zien die volgens de gyn overeen kon komen met 5.6 wkn. Vruchtje was 0.4 cm en we zagen een klein knipperlichtje. Ik dacht, uitgaand van mijn laatste menstruatie dus dat ik 6.6 wkn zwanger was. Schrok in eerste instantie, dacht het loopt achter in groei en zal dan wel weer niet goed aflopen. Maar nu ik de datums nog eens heb bekeken, kan het ook een late bevruchting/innesteling zijn?? Wat denken jullie?
Ja dat zou inderdaad kunnen, maar ook een millimeter mis meten geeft al een aantal dagen tot een week verschil in zwangerschapsduur. Plus is het wel heel positief dat je hartslag hebt gezien.
Hier werd ik 4 dagen terug gezet met 7 weken had ik pas een kloppend hartje en nu... 37 weken zwanger en kleine meid is gegroeid en ik lig nu zelfs anderhalve week voor! Maak je niet te druk (al kan ik het mij wel indenken)