Ik vroeg me eigenlijk af hoe vaak dat ze gelijk had, bij de site van poppemieke. Weten jullie dat? Gr Scootermuis.
Als het goed is houdt ze dat op der eigen site bij. moeten de mensen bij wie het juist was, wel even aan de melden natuurlijk
Ik weet wel hoe je het kunt vinden. Ga naar Google. Vul als zoekopdracht in: zwangerschapspendel Dan is het meteen de eerste of tweede link. Bij mij had ze voor de datum 2 x ongelijk. Ze voorspelde augustis, maar de kleine zit nog in mijn buik ! Zij pendelde de derder keer voor 29-9. Ben benieuwd. Ze pendelde voor het geslacht drie keer een meisje, maar Sonja van deze site pendelde een jongen. Ik ben nu nog in afwachting van de pendel van Kaatje85, ook van deze site ... Groetjes, Nikki F
Bij mij had ze ook ongelijk En maar goed ook want ze had gependelt dat ik in januari zwanger zou worden en ben nu 10 weken zwanger! Het zou een jongen volgens haar worden maar dat is nog even afwachten.
Nee, zeker niet. Het is net zo geloofwaardig als bakerpraatjes of de Chinese kalender. Maar wel grappig om te doen ... Groetjes, Nikki F
http://www.mijnpoppemieke.web-log.nl/ Dit is de site. Bij mij zei ze ook dec zwanger. Nou klopt wel ( als alles goed blijft gaan), ik ben zwanger geworden in juli Maar nee dus, ze had het niet goed.
Ze had bij mij aangegeven dat ik in december zal gaan bevallen. Nou ik hoop het niet want dan ben ik 3 maanden tevroeg......
Ik hoop dat ze bij mij gelijk gaat krijgen. Zwanger van een tweeling in nov maar ik vind in Okt een meisje ook helemaal geweldig hoor Kaatje Liefs, Mirre
En ik zou in Augustus zwanger worden........was net die maand ongi geworden toen haar antwoord kwam. En gezien mijn maatjes zwemmertjes zal zwanger worden ook niet lukken.