Hallo. sorry maar moet het even kwijt.. ging ik gister op de weegschaal staan en schrok me rot.. ben in een half jaar tijd 10 kilo aangekomen en dat allemaal door die stomme rot hormonen. ik hou overal vocht vast en kan wel janken.. probeer zoveel op mijn voeding te letten en sport nu ook 1x in de week. wist wel dat ik aangekomen was door die hormonen maar 10 KILO !! zou zowat in hongerstaking gaan haha. xxx
Ja dat is wel balen zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt. En zeker omdat het niet komt van het eten, maar gewoon van die hormonen. Dat lijkt me frustrerend. Groetjes, Linda
Wat gemeen he. En hup, weegschaal zo het raam, die laten je alleen maar zo rot voelen. En denk er aan, hormonen zijn er voor een goed doel, en hopelijk gaat alles na een vreselijk hard gewenste zwangerschap er met de zwangerschapskilo's af. Moed houden meisje. Liefs Jodi
ja ik weet het... hoop ook dat het er na een zwangerschap allemaal af vliegt..zo niet dan niet.. als ik dat over moeten hebben voor een gezonde zoon of dochter dan moet dat maar he.. :S in maatje 36 zal ik toch nooit meer passen haha xxx
helaas was ik ook 6 kilo aangekomen door clomid bij mij is het er na de zwangerschap niet afgegaan heeft jaren geduurd dat ik me maatje 36 terug kreeg 11 jaar om precies te zijn na de bevalling van Caitlin ben ik wel mijn zwangerschaps kilootjes allemaal kwijt geraakt dus verdwijnen doen ze niet zomaar die kilo's van die hormonen misschien bij andere wel, maar was bij mij dus niet zo