warm of koud hebben wat is 'gebruikelijk'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeborghuizing, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Nou las ik ergens op een site dat 1 van de zwangerschapsverschijnselen voor NOD kan zijn het heel erg koud hebben. Ergens anders las ik weer het heel erg warm hebben. Ik heb het dus constant heel erg koud en zit 6 dagen voor NOD. Weet iemand wat een verschijnsel is, of kan dit beiden? Tja, ik weet het ik ben ongeduldig! ;)

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Misschien moet je de verwarming wat omhoog doen want het is ook koud buiten! hahah! ;)

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Meid, laat het los joh! Als je je zo gaat zitten focussen op alle signalen, dan wordt het nog een lange weg. Misschien ben je zwanger, misschien niet. Afscheiding, koud/warm, het kan allemaal, maar het kan ook niet zo zijn. Je weet het pas als je een positievetest hebt.
    Ontspan en laat het los, anders wordt je op den duur helemaal gek!

Veel succes!

Anouk.

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    warm hebben!

5. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Volgens mij koud hebben... kan allememaal...
    Maar maak het jezelf niet zo moeilijk.. Ik snap naarmate je NOD in het zicht komt dat je bij alles na gaat denken.. Maar als het echt zo is dan heb je over een paar dagen een positieve test in je handen! :)
    Geduld hebben is een schone zaak! En je hoeft niet beslist kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn! Een vriendin van mij had pas veel later ergens last van! Dus alles kan! ;)

Succes!

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik had en heb het nog steeds erg koud, maar er zijn ook meiden op het forum die het juist heel erg warm hebben.... Het zegt niets... en in de ronde voordat ik zwanger werd had ik het voor mijn NOD ook steenkoud maar gewoon ongi.... Oftewel klachtjes voor je NOD zeggen eigenlijk niets over wel of niet zwanger zijn..... Het enige dat het kan bevestigen is een testje... het liefst na je NOD....

7. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Maar testjes zeggen ook niet alles.... helaas.... :(

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik had het erg warm, was daarbij ook nog eens moe. normaal heb ik het koud als ik moe ben maar vlak voor mijn NOD tot en met nu niet.
    pffffffff zweet me soms kapot

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hoe bedoel je dat? Een test zegt toch wel wat?

10. Patriciadejager

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Tuurlijk wel, maar niet bij iedereen... Zoals wat ik laatst gelezen heb, de clear blue test, waarvan het streepje iets oplicht, maar niet helemaal, zo onduidelijk, bij de een betekend het wel positief, bij de ander niet....

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    o oke.... daarom heb ik misschien ook wel 3 testen gedaan voordat ik het geloofde.... hihihi.
    Maar bij zo'n vage test zou je in principe na een paar dagen toch een duidelijkere streep moeten zien.....

12. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Ik heb het alleen maar koud.

13. Patriciadejager

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Ben na een test gestopt, omdat ik dacht dat het negatief was...
    Een maand later nogmaals een test en die was ook nog onduidelijk, morgen maar naar de huisarts...

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Meid ik ga voor je duimen..... misschien komt er niet veel hcg in je urine...

15. Patriciadejager

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Dankjewel! ik laat het weten hoe het er voorstaat als ik bij de huisarts ben geweest!
    Misschien heb je wel gelijk, weinig HCG inderdaad, ik weet het niet... We zullen zien.

Thanx in ieder geval voor de steun ;)

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik had het voor mn NOD erg koud maar voelde erg warm aan, en geen koorts. Nu ben ik 31 weken zwanger en heb het nog steeds snel koud, terwijl ik veel om me heen hoor over zwangeren die het juist erg warm hebben. Is dus erg persoonlijk denk ik.

Deel Deze Pagina