Ik heb per ongeluk de verpakking van de lasagnesaus mix van de AH weggegooid. Wie weet hoeveel water/melk je er bij moet doen?
ik heb gister toevallig lasange gemaakt maar dan van KNORR, daar moest ik 400ml melk en 400ml water erin doen, als ik verse groente had moest ik 350ml water doen, Ik zou gewoon op die 400ml houden anders wordt het misschien wel te waterig Succes!
heb ff gekeken 800 ml water staat er op, ik doe meestal wat minder omdat van de groente ook veel vocht komt
hiervan de helft doen hoor. is voor dubbelpak 400 melk en 350 water. bij verse groente 300 water (ivm voch uit groente) . hebben altijd die van de ah . mijn vriend had dus een keer ook netjes 800 melk gedaan en 700 water want dat stond op de doos. nou was net soep met een pakje sausmix
ken alleen de paarse van ah, dan weet ik het niet pak altijd de doos zitten de bladen ook al in. wist niet dat ze ook alleen sausmix hadden
IS het van de AH? ik had laatst ook dat pak weg gegooid en toen heb ik 250 ml water en 250 ml melk gedaan en smaakte goed doe er wel altijd verse groente bij
Haha als iedereen wat anders zegt dan heeft ts er nog niets aan. Ik heb net nog in de AH bij de pakjes lasagne etc gestaan. Ben vergeten te kijken voor je ts, anders had ik dat wel ff gedaan. Ben je er inmiddels uit?
haha misschien is de lasagne al achter de kiezen, ik heb het pakje mix voor lasagne in huis, zonder bladen e.d, ook geen dubbelpak. Heb het van t pakje afgelezen. kan me wel voorstellen dat met een deel melk lekkerder is
Allemaal bedankt! Ik ben begin van de middag naar de AH gegaan om te kijken (liep er toch langs) omdat ik nog geen antwoord had gekregen. De rest van de middag was ik weg. Op het pakje van de AH stond 800ml water, dat heb ik gedaan, maar het was best een beetje dun. Ik had er ook nog veel verse groenten door gedaan, dus het leek meer op een soort macaronischotel met lasagnebladen als op een mooie lasagnestapel. Maar goed, het smaakte wel lekker. Ik ga het voortaan toch proberen om zelf te maken, lijkt me wat lekkerder.