hallo Mijn dochter van bijna 11 weken doet al een behoorlijke tijd snachts enorm kreunen en ik zie haar de benen omhoog gooien. Dan valt ze een minuut weer in slaap om na ongeveer 1/5 minuten dit weer te doen. Na een paar keer is het een tijd stil en dan begint het weer!Ik heb haar ingebakerd. Herkent iemand dit?
Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb van meerdere personen wel gehoord dat het gekreun in de nacht normaal is/vaker voorkomt.
Ja klopt mijn zoontje heeft het heel lang gedaan. Weet eigenlijk niet meer bij hoeveel maanden het over is gegaan maar ging wel vanzelf. Kon soms ook echt heel hard zijn, lag ik er weer wakker van hij sliep trouwens wel wanneer hij dat deed
Ja dat is hier ook een tijdje geweest. Geloof dat t met 6 maanden over was... Maar we hebben toch een woeler dus echt stil is ze meestal niet 's nachts.
Mijn zoontje deed dat ook inderdaad!! Ik heb er zo lang wakker van gelegen dat ik echt oververmoeid raakte en daarom vrij snel op z'n eigen kamer neerlegde. Bij ons werd het na ongeveer 3a4 maanden minder.