Het lijkt steeds vroeger te komen. Had nu al 5 dagen na mn ei bruinverlies (vorige maand ook) en het is al paar dagen donkerbruin. Dat wordt dan meestal steeds erger, komen er rode slierten bij (sorry voor het smakelijke verhaal) en dan pas breekt de hel echt los. Vroeger had ik alleen een paar dagen voor ongi een klein beetje bruinverlies, maar het wordt steeds erger en steeds eerder. Dit is echt niet grappig meer en begin me al zorgen te maken of het dan nog wel goed zit met m'n vruchtbaarheid. Ik ben namelijk bij al onze ICSI-pogingen niet onderzocht, omdat al bekend was dat mijn man slecht zaad heeft. Ben al bij ha geweest. Ze heeft een uitstrijkje gemaakt en wacht nu op uitslag. Ik weet wel dat bruinverlies niet erg is, maar ben toch beetje huiverig dat er hormonaal iets niet helemaal jofel is. Hebben al zo veel teleurstellingen gehad en zijn nu met 2e ronde KID bezig. Ben echt bang dat dat hierdoor ook niet gaat lukken en we weer een hoop teleurstellingen te verwerken krijgen zonder positief resultaat. Ik wil gewoon NU weten dat wij ons beebje wel gaan krijgen. Dus wil iemand even in d'r glazen bol kijken voor me?
Hoi Babsie, Helaas, ik heb geen glazen bolletje. Maar wellicht zou je de HA kunnen vragen om eens bloed te laten onderzoeken? Volgens mij kunnen ze ook op hormonen prikken. Sterkte! Groetjes Romy
Klopt, ik moet op CD 3, maar vraag me toch af of dat wel zo veel zin heeft, want de problemen ontstaan pas na m'n ei. Maar goed, ik wacht dat in elk geval ff af. Tnx voor je reactie en groetjes, Barbara