Hallo allemaal, Op het vruchtbaarheidsbehandelingeforum (mooi galgjewoord ) las ik gister dit verhaal van Linda, ik vind het belangrijk dat er veel mensen tekenen, zodat er in de toekomst misschien 6 IVF-behandelingen worden vergoedt! Hieronder het verhaaltje van Linda en de site, helpen jullie mee?! Hallo allemaal, Er zijn nogal wat verschillen in de vergoedingen en behandelingen voor mensen met een kinderwens bij de regering en de zorgverzekeraars. Wetenschappelijk is aangetoond dat de meeste kans van slagen ligt bij 6 behandelingen,toch worden er echter maar 3 behandelingen vergoed via de basis verzekering. Tevens is er nu bij de regering een beleid die zegt dat er meer kinderen geboren zouden moeten worden als tegenwicht van de "vergrijzing" waar we inzitten. Wij willen een reeele kans om daaraan mee te werken en die reeele kans zit in 6 behandelingen! Steun ons bij onze aktie en zet je virtuele handtekening! Tot nu toe zijn er ca. 1200 handtekeningen gezet. We hebben ca. 12.000 handtekeningen nodig! Stuur de link van deze site AUB naar Uw vrienden,onvruchtbaarheid treft 1 op de 6 stellen in nederland,als U er zelf niet mee te maken heeft,kent U wel iemand in Uw omgeving die U hier enorm mee kan helpen! Alvast bedankt! Zet je handtekening op de volgende site: http://www.axci.nl/axci/index......mp;id=1088 _________________ Groetjes Linda
ik zou t graag willen doen, maar ik krijg: niet gevonden als ik op die link klik. ook als ik m kopieer en planmk doetie t niet
Zag inderdaad dat de site het niet deed, deze link doet het als het goed is wel! http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ne ... ie&id=1088 Alvast bedankt! Liefs Loesie
Ik heb getekend! Mijn zus heeft volgende maand haar eerste ivf poging en pas als je zo betrokken bent in het proces zie je pas hoe belangrijk het is! super goed initiatief!
getekend hoor. Mijn ouders hebben ook IVF pogingen en andere behandelingen nodig gehad om uiteindelijk 4 kinderen gezond en wel op de wereld te zetten. Liefs
Ik had al eerder getekend via Hyves. Zou erg goed zijn als de laatste drie pogingen in de basisverzekering worden opgenomen. Wij hebben trouwens alle 6 de ICSI-pogingen vergoed gekregen. Voordat je aan IVF/ICSI begint is mijn advies je verzekering te bekijken. Er zijn een paar duurdere aanvullende verzekeringen die die laatste drie behandelingen behandelingen ook vergoeden. Kost je iets meer, maar dat weegt niet op tegen het bedrag dat je kwijt zou zijn aan de behandelingen.
Ik heb ook getekend. vind het een hele goed om hier voor te tekenen ik vind dat iedereen de kans moet krijgen om kinderen te krijgen.