Hey allemaal, Maandag de 16e zou ik mijn NOD hebben Nu ben ik ZOOO benieuwd of het raak is en heb ik vandaag een test gedaan (alleen) ben dus zwanger ! maar heb met mijn man afgesproken dat we het samen zouden doen.(op zat)...voel me zo schuldig! en hij zou echt balen als ik het m nu vertel.... gr's Ramona
Gefeliciteerd! Misschien kun je het zaterdag faken hihi. Misschien is die niet heel boos als hij hoort dat jullie een kindje krijgen! -x-
Nou van harte gefeliciteerd! En als je zulk leuk nieuws te vertellen hebt neemt hij het je vast niet kwalijk hoor! Koop ander een leuk cadeautje voor hem of een speciale manier van vertellen. Pak de test in ofzo... Nou geniet ervan.
Ik had dat zelfde probleem hoor. Dus ik heb mijn man gebeld en heel voorzichtig verteld dat ik gek werd van de symptomen en dat ik dus een test gedaan had en dat daar een streepje tevoor schijn kwam. Hij vond het niet erg. Nu gaan we zaterdag samen nog een keer een test doen. Kan het namelijk nog steeds niet geloven.
haha blij is hij zeker met het nieuws, alleen met sem heb ik het ook alleen gedaan en hij staat er op dat we het nu "samen"doen! maar het is nog bijna zo onwerkelijk dat ik denk ik niet eens hoef te faken haha heb nog 2 testen achter de hand omdat ik dacht dat het vandaag toch nog niet zichtbaar zou zijn. doe ik het vanavond(laat) nog een keer "samen"met m haha
haha ik zou t denk ik ook niet kunnen laten om t al eerder te doen hoor.. en trouwens...gefeliciteerd!
hahaha ik had verwacht dat die negatief zou zijn dus deed hem alleen, mn vent was net naar zn werk en heb hem daarna op mogen bellen met het nieuws. ook van "ons" gefeliciteerd en geniet er van vanavond.
jah dat was ook de rede ik dacht ook dat hij negatief zou zijn omdat ik maandag pas mijn NOD zou hebben. tnx! jij ook gefeliciteerd
vind het wel knap dat je het nu nog stil kunt houden, ik ben die ochtend gestruikelt op de trap omdat ik zo snel mogelijk mijn telefoon wou hebben. en misschien dat die het even jammer vind, maar daarna zal die vast te blij zijn om zich daar zorgen over te maken. hoever ben je precies? nu kun je ook zn leuke banner neer zetten.
Hey Ramona, Als eerste natuurlijk gefeliciteerd! Dat is inderdaad vrouw eigen denk ik,, ik had het ook met mijn vriend afgesproken en NATUURLIJK heb ik eerder getest bij mij was het dan wel negatief (wat ik eigenlijk wel wist) maar toch kon ik em niet inhouden, haha, genoeg "lotgenoten" met je dus! Geniet ervan en je mannetje zal heus niet kwaad zijn
mag ik trouwens vragen met welke test je heb getest ? mijn nod is woensdag en ik kan denk ik echt niet tot die tijd wachten haha dus zou t wel een paar dagen eerder willen proberen...zondag ofzo maar ja met welke test vraag ik me dan af.. of zeggen jullie allemaal: NIET EERDER TESTEN! haha
hoi hoi ik denk dat als je het uit leg aan hem en er bij zeg dat je het wel erg vind dat hij het best snapt tenslotte is een baby niet niets en dan ook nog is 2 weken wachten al helemaal ik zou het gewoon zeggen want er omheen draaien heeft geen in de waarheid komt altijd uit suc 6 groetjes monique
Gefeliciteerd meid. Koop iets leuks voor hem (speentje/rompertje) met een papa tekst erop ofzo. En geef het aan hem en zeg dat je hem heel graag wilde verrassen. No way, dat ie boos op je kan zijn. Dat weet ik zeker.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je het toch doet als je het er n.b. uitvoerig over hebt gehad. Eerlijk zijn ... dat sowieso! Niet gaan zitten faken..het idee al zeg. Je hebt die test gedaan, tegen de afspraak in, nou ook op de blaren zitten dan. Tuurlijk is ie dolblij...wie weet helpt inderdaad een leuk cadeautje maar ga nou niet het slachtoffertje uit zitten hangen zeg
Allereerst.......GEFELICITEERD! Moet wel zeggen dat ik het wel een beetje met Elmo eens ben. Als je samen iets afspreekt moet je je daar natuurlijk aan houden. Ik begrijp van de andere kant ook wel je ongeduld. Ik heb met mijn partner afgesproken samen te testen. Ik weet ook 100% zeker dat hij zwaar teleurgesteld zou zijn als ik het alleen doe. Hij zit zelfs al met een simpel ovutestje te trappelen van ongeduld of er een lijntje komt Ik zou hem dat niet aan kunnen doen......hoe nieuwsgierig ik ook ben. Dus tja............aan de ene kant blijdschap dat je zwanger bent, aan de andere kant dat schuldgevoel..............wat je ook in mijn ogen toch echt zelf hebt veroorzaakt. Ik hoop voor je dat hij het niet te zwaar oppakt. Ik weet wel....die van mij zou er erg verdrietig over zijn. En dan niet alleen over het feit dat hij niet bij "HET"moment is geweest, niet alleen de vrouw verwacht een kindje.... de man ook maar ook om het feit dat ik dingen buiten zijn rug om zou doen, terwijl er wat anders was afgesproken.