Benauwd door narcose?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden.

    het zal hier wel niet thuis horen,maar ja wordt dan iig gelezen.

    ik heb afgelopen maandag een LEO operatie gehad en ben sindsdien wat benauwd. Gisteravond was het opeens heel erg. ook met druk op mijn borst. Is nu nog niet wat het wezen moet.

    Kan het door de narcose komen en maak ik mezelf voor niets bang? :( En hoe lang kan dat zo blijven?

    Alvast bedankt!
    Liefs kaatje
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Benauwdheid heb ik geen last van, ik ben vorige week geopereerd en heb wel nog elke dag last van misselijkheid :(
    Ik weet wel dat benauwdheid een bijwerking zou kunnen zijn, mijn oma heeft t nl ook als ze een narcose gehad heeft.

    Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even de HA bellen, dan weet je t zeker! :)
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die misselijk heb ik gelukkig niet meer.
    Ga zo eerst even onder de douche zitten, aankleden en even blokje om het huis proberen te wandelen. Misschien dat frisse lucht wonderen doet. Als het dan aanhoud ben ik denk toch maar even naar de gyn. ( maar ja vind het zo dom staan als het wel gewoon bij de narcose hoort, dus dacht vraag het eerst even hier)

    In dat opzicht vind ik wel dat ik slecht ben begeleid in het ziekenhuis, er is niet gezegt waar je nog last van kan krijgen.

    Ik moest alleen bellen met nabloedingen, hevige pijnen en koorts.

    liefs kaatje
     
  4. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Is heel normaal, hebben ze je dit niet verteld?
    Ik heb wel een week last gehad van benauwdheid, kon helemaal niet veel doen.
    Gaat vanzelf weer over, je moet gewoon even weer op krachten komen. Een operatie is wel een anslag op je lichaam.
    Maar als je het niet vertrouwd, even langs de HA gaan.

    Groetjes
     
  5. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik heb dat ook gehad, maar dan met een laparoscopie. Bij mij kwam die benauwheid doordat ze je buik 'opblazen' tijdens de operatie om er zo beter bij te kunnen.
     
  6. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lees dit natuurlijk pas nadat ik al gebeld heb :s Had eerst de anesthesist gebeld om te vragen of het door de narcose kon komen,maar die zei van niet en raadde me aan de gyn te bellen. Die staat nu te opereren dus ze overlegd straks even met hem en beld dan terug..

    Ach kan beter voor de zekerheid even bellen. Vind het gewoon een eng gevoel.Lijkt af en toe wel of ik geen lucht krijg en er iemand op mijn borst zit :s

    Bedankt voor de reacties !

    Liefs kaatje
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.556
    3.458
    113
    Ach, precies, daar zijn ze toch voor, om vragen aan te stellen? Sterkte in ieder geval!
     
  8. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Had ik ook toen ik geopereerd was aan m'n galblaas.
    Heb minimaal een week met benauwdheid gezeten, zwaar irritant maar hoort er gewoon bij.
     
  9. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het niet alleen irritant maar ook eng.. maar goed. de gyn heeft terug gebeld. kan idd van het gas komen. moet over een paar dagen over zijn. tot die tijd maar "door de neus in, en door de mond uit" ademen.
     

Deel Deze Pagina