Dat valt weer mee

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Foxter, 10 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi!

Ik had net heel dit topic doorgelezen, en begon al bijna te panieken tegen mn vriend, dat we zo ongeveer al te laat zijn met aan opvang denken!
    Dus ik heb een opvang opgebeld in het dorpje naast ons, we mochten meteen komen kijken :) Heel leuk, kleinschalig, maar in een behoorlijke ruimte, leuke leidsters die leuk met de kindjes omgaan, de kindjes reageerden ook allemaal goed op de leidsters, ze waren niet bang oid. De baby's lagen lekker te tukken in 3 mooie kamers (er waren 4 baby's). We hebben alle vragen gesteld die we konden verzinnen, en toen nog een half uurtje gewoon erbij gezeten, terwijl de 2 leidsters met de oudere kindjes verder gingen. Ik vond het echt erg leuk, had ik niet gedacht! Ik denk dat ik mijn kleintje daar wel met een gerust hart 2 daagjes kan brengen :)
    En het allermooiste, geen wachtlijst! We hebben ons meteen 'ingeschreven', tussen aanhalingstekens want we hebben eerlijk gezegd dat we ook nog bij 2 andere kdv's willen kijken. Deze 2 hebben we net gebeld, en ook geen wachtlijsten! Das toch wel fantastisch aan achteraf wonen :D Echt geweldig, weer een zorg minder :)

Dat wilde ik even met jullie delen!

Groetjes Marijke

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

dat moet wel een heel goed gevoel geven :)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat doet het ook :D

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heerlijk is dat he?! Wij hadden ook zo'n goed gevoel over ons kdv, dat we niet eens meer bij anderen zijn gaan kijken. Er was ook geen wachtlijst en het kon op de dagen die ik wilde.

5. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Nou, dit is zeldzaam zeg.. Gelukkig maar voor jullie!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hadden dat ook! Ik vind het ook heerlijk om mijn dochter naar ons KDV te brengen, ze heeft het zo goed daar! Lekker een dagje allemaal dingetjes doen en spelen met dingen die we thuis niet hebben, lieve leidsters enz enz enz...

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou, ik ga denk ik ook maar naar Zeeland verhuizen... :)

Hier in de randstad is er bij 3 van de 4 organisaties (met meerdere KDV's) een wachtlijst tot half 2009 en dat is dan een plekje voor de eerste op de lijst (en dat zijn wij dus nog lang niet...) :(

Super voor jullie dat het zo kan gaan!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou dat is echt super voor jullie!

OP het kdv waar ik werk zijn de wachtlijsten voor sommige dagen wel anderhalf jaar!

Dus je hebt echt geluk dat je kindje gelijk terecht kan, super hoor!

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dat is lekker dat er geen wachtrij is.
    Wij hadden het ook,
    We hadden eerst een gastouder, alles geregeld tot dat ik te werk moest en zij afbelde. Ik had dus geen oppas.
    Ik was er klaar mee en heb meteen een kdv gebeld. Daar kan Anne meteen terecht.
    Ligt er ook aan welke dagen je gaat werken.
    Ik werk op een woensdag en donderdag en had alleen voor woensdag oppas nodig.

Daar zijn de woensdagen en vrijdagen het rustigste. Geen wachtrij...

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat fijn voor jullie. Hier zijn er voor de maandag, dinsdag en donderdag wachtlijsten tot zeker eind 2009.
    Dus jullie boffen en fijn dat het kdv ook nog zo'n goed gevoel kon geven

Deel Deze Pagina