Pacco inbakerdoek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lieslie, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    misschien een hele domme vraag maar mijn zoontje bakeren we in met de pacco inbakerdoek.
    Het is een sterke jongen die het een enkele keer nog wel voor elkaar krijgt om zijn armpjes halverwege of net onder/in zijn nek te krijgen. Maar daar gaat het nu niet over :)
    Op de inbakerdoek staat dat get binnendeel niet los gebruikt kan worden. Nu is het echt goed warm en mijn zoontje is mega warmbloedig, heeft het echt heel snel warm! Overdag heb ik hem dus een keer alleen in het binnen gedeelte laten slapen nadat hij zo lag te zweten in dat ding en niet in slaap kon komen.
    Waarom zouden we nu met dit warme weer niet even alleen dat binnendeel kunnen gebruiken?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Geen ervaring met de Paco doek. Maar misschien kun je hem inbakeren met een xl hydrofiel?

3. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Dat heb ik nooit geleerd maar mijn zoontje is echt wel heel sterk en krijgt een Pacco ook gewoon bijna los. Ben bang dat hij dat ook helemaal los krijgt.
    Maaaaar proberen kan altijd ;)
    Ik neem aan dat er op youtube wel filmpjes staan enzo.

4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik weet het niet goed meer maar dacht omdat het dan omhoog kan gaan en om de nek kan raken ofzo? Iets met erin verstrikt raken in ieder geval. Ik zou het niet doen als het afgeraden wordt.
    Zou eerder proberen af te bouwen. Toevallig heb ik vorig jaar mijn zoontje vanwege de enorme hitte een paar keer zonder laten slapen en bleek dat ineens ook supergoed te gaan!

5. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik heb het wel gedaan en ipv de buitendoek deed ik een enkele xxl hydrofiel om hem heen....
    Soms was het kiezen of delen helaas. Ik deed het alleen wel overdag. Nachts niet

6. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Hoe deed jij die hydrofiel er om heen als ik vragen mag?

7. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Als een enkellaags inbaker doek

Deel Deze Pagina