Samen op jou bed. En als hij slaapt wegsluipen. Als je de babyfoon er bij zet hoor je het snel genoeg als hij wakker is. Of als hij slaapt overleggen in zijn bedje
Maar als hij niet op is en verder vrolijk is het toch geen probleem? Mijn zoontje is nu 15mnd en wordt snachts nog zo 5x wakker. Hij doet het daar goed op verder overdag dus dat is dan toch prima
Ja precies. Mij maakt het niet uit dat ie alleen in de ochtend wil slapen, maar smiddags is ie vaak niet meer zo gezellig dan... thats the problem
Dat is wel vervelend ja. Is het mogelijk het ochtend slaapje later te plannen zodat hij 1 lange middagslaap heeft?
Behalve dat ik doodop ben van de rotnachten, en dat hij in die leuke fase zit van aan de meubels rondlopen en ik dus geen moment rust heb. En dat breekt op.
Ik kan er best tegen, maar na tien maand nooit langer dan vier uur per keer slapen heb ik het wel gehad ja
Jaa tis echt dodelijk vermoeiend... kun je em niet af en toe een middagje aan iemand slijten? Oma/vriendin/kdv? Kun je lekker even bijtanken
Dat scheelt wel. Mijn zoontje slaapt ook al 15 mnd erg slecht en wordt zo'n 5x per nacht wakker Maar ik werk 3 dagen en geen 5. Dat maakt wel iets uit denk ik. Het scheelt denk ik ook wel dat ik alleenstaand ben. Ik moet dan wel 3 kleine kinderen in mijn 1tje verzorgen. Maar heb van de andere kant geen man lopen die ook nog aandacht wil
Dat scheelt wel. Mijn zoontje slaapt ook al 15 mnd erg slecht en wordt zo'n 5x per nacht wakker Maar ik werk 3 dagen en geen 5. Dat maakt wel iets uit denk ik. Het scheelt denk ik ook wel dat ik alleenstaand ben. Ik moet dan wel 3 kleine kinderen in mijn 1tje verzorgen. Maar heb van de andere kant geen man lopen die ook nog aandacht wil
Oh ik zou niet weten wat ik zonder mijn man met zn vele geduld aan zou moeten...! Vind het ook heerlijk om te gaan werken soms inderdaad ! Lekker even geen gejengel en rustig koffie drinken en kletsen met collegas en werken zonder steeds gestoord te worden
Overdag slapen is hier ook drama. Langzaam wordt het beter. Precies hetzelfde, nachten perfect en ochtend slapen gaat ook goed. Middag drama. Ik heb geen idee wat er veranderd is maar ineens gaat het goed. Dit is al vanaf geboorte zo, is veel en lang wakker en kan er ook goed tegen. Op de middag na dan Geen tips dus, wel herkenning.
Is er niet iets waar hij al wat soezerig/rustig van wordt zodat hij makkelijker zich kan overgeven aan de slaap? Boekje lezen ofzo, poosje over zijn rugje wrijven, ik noem maar wat, jij kent je zoontje het best. Al valt hij bij je op de bank in slaap. Hier gelukkig niet aan de orde. Zoon is ruim 18 maanden maar slaapt nog rustig 2x... Ik ben nu pas het ochtendslaapje aan het uitstellen naar 11 uur/11.30 en dan slaapt hij tot 15.30...
Heeft mijn zoontje ook een tijdje gehad dat hij smiddags wel moe is maar toch niet slaapt. Op het kdv slaapt hij sinds vorige week voor het eerst smiddags een uurtje. Bij mijn schoonmoeder slaapt hij smiddags niet en smorgens bij haar in bed want hij wil niet slapen in campingbedje tja oké daar is ze oma voor denk ik dan maar haha. Maar bij mij slaapt hij nu prima 2x p.dag ik leg m in bed en valt gelijk in slaap. Hij wordt rond 7 uur smorgens wakker, gaat dan na zijn fruit rond 9.30 uur naar bed tot 10.30 a 11.00 uur. En smiddags van 14.30 tot 15.30 uur. Ik geef m wel altijd nog ff wat te drinken voor ik 'm in bed leg.
Ik heb het ochtendslaapje ingekort tot max 1 uur. Onze dame wou ook absoluut niet meer slapen Smiddags. Ze wordt nu wakker om 7.00. Slaapt smorgens van 10.00 tot max 11.00 en gaat dan tegen 13.30/14.00 weer naar bed. Lang slapen doet ze dan nog steeds niet maar meestal wel tot 15.00-15.30. Het heeft wel even een paar dagen geduurd voordat ze wat beter ging slapen.