Dit zegt niks..... Wij hadden ook niet veel aan gedaan om zo te zeggen maar bleek wel zwanger te zijn. Voor dat ik wist kwam mijn dochter veel bij mij hangen dat doet ze anders nooit. 1 á 2 weken later een positieve test... Spannend hoor voor je. Zal voor je duimen
Laat je over een paar dagen weten of de kleine gelijk had? Je hebt ons erg nieuwsgierig gemaakt nu, of het echt zo is!.....
Ja ik ook, zoiets is net een serie met een cliffhanger. Ik wil weten hoe de volgende aflevering gaat, kun je niet alvast testen? Anabella de Opfokker
Mijn nichtje zei dat ook eens tegen me toen ze 3 was. Ze vroeg: "Heb jij een babietje in je buik?" Ik zei: "Nee hoor Sanne..." Toen zei ze: "Oh je hebt je bordje lekker leeggegeten..."
oh wat een spannend verhaal, ik hoop het zo voor je dat ze gelijk heeft, zou wel heel bijzonder zijn hoor! Morgen gelijk testen zeker, laat je het ons toch wel even weten he? We wachten af in spanning!
Wat een mooie verhalen hier! Dat dat zomaar kan he? (Bij de dames die ook zwanger waren toen zoiets gezegt werd) Wat spannend zeg...! Ik ben wel benieuwd wat je test aangeeft! Ik hoop voor je dat het raak is!
Mijn broertje ( toen 4) wist al dat ik zwanger was voordat ik het zelf wist. Hij zei tegen mij toen.. Jij krijgt een baby he. Ik tegen hem nog neeh joh gekkie. Jahwel jij krijgt een baby. Een dag daarna teste ik positief.
M'n dochter trok van de week plots even m'n trui en hempie omhoog en begon spontaan tegen m'n buik te praten. Ze klopte eerst even op m'n buik en zei toen: "Hey ik wil wel dat je een jongetje wordt, anders hoeft het niet". Vervolgens is ze even gaan luisteren. Ik stond haar even raar aan te kijken, zo van wat doe jij nu weer. Voel je je wel helemaal lekker . Dus wie weet... Nee ik ben er nuchter onder, hoor. We zullen het wel merken. Nog een paar dagen en dan is m'n nod, maar ik heb nu zoiets van, het zal allemaal wel. Denk dat het wel weer een nieuwe ronde wordt. Overigens wel leuk om hier van die verhalen te lezen. Vind het altijd wel iets hebben om iets te lezen waar je eigenlijk geen vat op kan krijgen .
Nee, joh. Veel te vroeg. Ik heb zelf het idee dat het nog wel even duurt voordat ik van de daken kan schreeuwen dat ook ik zwanger ben. Nod is dinsdag, maar ik ga pas volgend weekend testen, als ik nog geen ongi heb gezien.
Nou, aan deze kant was het dus toch een beetje de kinder-fantasie die op hol sloeg... Dinsdagavond nog aan de klus geweest, verloor toen al 1 drupje bloed, en woensdagochtend zetten de echt goed door. Pffff.... heb nog nooit zo'n zeer gehad! Autsch! Van de week maar meteen potje Teunisbloemolie gehaald. Maar goed, op naar de volgende ronde maar weer.
Ik ben nogal geinteresseerd in dat spirituele en ik heb wat boeken gelezen erover met zwanger zijn. Het kan ook dat dat zieltje al wel bij je rondhangt. En dat het binnenkort besluit om bij je in de buik te komen. Ik was vroeger ook heel nuchter totdat ik dingen heb gezien/meegemaakt die eigenlijk niet te begrijpen zijn. Dus wie weet.
Nou ik ben weer ongi geworden, helaas. Heb net even op de geslachtskalender gekeken en zag dat conceptie in december pas een jongetje wordt. Hoop niet dat het zolang duurt, hoor. Ik laat m'n dochter in iedergeval niet meer tegen m'n buik praten en zeggen dat als het een meisje wordt, ze niet mag komen . Op naar de volgende ronde maar weer.