Hallo allemaal, Ik vraag me af of ik me innesteling op dit moment voel. Was de 13e ong en had donderdag me ei. Heb nu (5 dagen later) een beetje raar gevoel onderin me buik. Doet beetje pijn... Ik hoop dat het me innesteling is, maarja kan je dat wel zo erg voelen? xxx An
He meid, ik had dit ook vandeweek. Ik had zondag (ook de dag dat de innesteling zou kunnen plaatsvinden) ook een raar gevoel onderin me buik, gepaard met steekjes. Heb het even opgezocht en het kan inderdaad dat je de innesteling voelt. Niet iedereen verneemt dit. Hopen dat we gelijk hebben he!
Nou dat zou wel heel leuk zijn! Heb al iets leuks voor onder de boom...hihi oooh kan nu niet meer wachten! Ik duim voor je hoor! xxx
Laat je trouwens niet te veel misleiden door die kwaaltjes hoor, het zegt allemaal niks. De 1e keer dat ik zwanger was (helaas mk) voelde ik niks en afgelopen maand had ik voor mijn gevoel alle zwangeschapskwaaltjes die je je maar kunt verzinnen en toen werd ik gewoon ongi. Ik probeer nu voor elk kwaaltje een reden te bedenken; vaak plassen, ach zal wel aan het weer liggen...raar gevoel in buik, zal wel wat verkeerd hebben gegeten. Ik probeer er dit keer ook niet zo veel mee bezig te zijn (wat doe ik dan hier haha). @ Deebie: Spannend! Vandaag kun je testen! Ga je het ook vandaag doen? Ben benieuwd
Ja ik weet het. Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. Ik had deze maand ook zoiets van zal wel niet zwanger zijn voor de kerst, maar nu voelde ik dit en dan ga ik toch weer dingen denken! Had vorige 2 maanden ook allemaal symptomen, moe, zere borsten... dus kijk nu nergens meer van op! Afwachten maar weer! xxx
Haha ja weet er alles van. Je probeert er niet teveel mee bezig te zijn tot het moment dat je weer wat voelt en dan ga je weer denken, zou het dan toch? Het enige wat we kunnen doen is afwachten helaas...
Hey sjanienuh GEFELICITEERD! Wat een leuk cadeau zo op 5 dec! haha Jij kan nu gaan shoppen voor onder de boom! Ik denk dat het bij mij niks wordt deze maand. Heb zelfs minder gevoelige borsten dan vorige maanden dus.. Voelde jij wel al dat je zwanger was? xxx
Hallo, Ik heb woensdag mijn eisprong gehad en heb ook al wel gevoelerige borsten en meer spanning erin. Bij mijn 1e zwangerschap had ik da ook en dan wast prijs, zou het nu ook al zo zijn? Ik hoop van wel en dat mijn gevoel me ni in de steek laat. Succes voor iedereen! Groetjes
Ik weet niet of ik mijn innesteling heb gevoeld. Ik heb wel constant kleine steekjes, gevoelige borsten en ben nu elke keer een beetje misselijk. Mijn tempkaartje ziet er goed uit. Ben zo bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt!